Babygirl, je weet het nooit. Bij alles gaan we uit van standaarden. Een standaard cyclus duurt 28 dagen, standaard is de eisprong 14 dagen voor de menstruatie, standaard blijft zaad zo'n 48 uur leven (dus zou je standaard gezien elke twee dagen sex moeten hebben). En ga zo maar door.
Het is niet gezegd dat áls je ei op de 30e was, dat je dan nu dus niet zwanger kunt zijn. Misschien heb je minder kans, maar het is niet onmogelijk. En trouwens, wie zegt dát je ei op die datum was? Helaas is het altijd maar gewoon afwachten. Ik wens je echt heel veel sterkte, en ik hoop natuurlijk heeeeeeeel erg dat er voor jullie een klein babytje komt!
Hier blijft het raar met de temperatuur. Ik zit nu voor dag 21 al op 36.4. Mijn cyclus duurt gemiddeld 31 dagen. Al vanaf het begin van deze cyclus heb ik temperaturen tussen 36.2 en 36.5. Het meest heb ik 36.4. Ik had 1 uitschieter van 36.6 maar die moet ik volgens mij niet zo serieus nemen, want ik heb dat veel later gemeten, ik was de avond ervoor laat naar bed gegaan, en ik was helemaal niet lekker.
Zou ik nou echt geen eisprong hebben gehad? Of blijft mijn temp gewoon laag?