temperatuur blijft laag...

en ik rekende het uit op www.babybrabbel.nl want die site die jij zij snap ik niet helemaal omdat alles in het engels staat

Groetjes marina

maar als wel op 30 maart me eisprong zou zijn dan is de zaadcel waarscheinlijk niet veder gegaan toch want had alleen op 29 maart geklust en niet op 30 en ook niet op 31 maart of was 29 maart dan toch goed dat we geklust hadden ???

Groetjes marina

Babygirl, je weet het nooit. Bij alles gaan we uit van standaarden. Een standaard cyclus duurt 28 dagen, standaard is de eisprong 14 dagen voor de menstruatie, standaard blijft zaad zo'n 48 uur leven (dus zou je standaard gezien elke twee dagen sex moeten hebben). En ga zo maar door.
Het is niet gezegd dat áls je ei op de 30e was, dat je dan nu dus niet zwanger kunt zijn. Misschien heb je minder kans, maar het is niet onmogelijk. En trouwens, wie zegt dát je ei op die datum was? Helaas is het altijd maar gewoon afwachten. Ik wens je echt heel veel sterkte, en ik hoop natuurlijk heeeeeeeel erg dat er voor jullie een klein babytje komt!

Hier blijft het raar met de temperatuur. Ik zit nu voor dag 21 al op 36.4. Mijn cyclus duurt gemiddeld 31 dagen. Al vanaf het begin van deze cyclus heb ik temperaturen tussen 36.2 en 36.5. Het meest heb ik 36.4. Ik had 1 uitschieter van 36.6 maar die moet ik volgens mij niet zo serieus nemen, want ik heb dat veel later gemeten, ik was de avond ervoor laat naar bed gegaan, en ik was helemaal niet lekker.

Zou ik nou echt geen eisprong hebben gehad? Of blijft mijn temp gewoon laag?

de 1 zegt dat je op de dag van je eisprong druk moet gaan klussen en de andere zegt dat je dag voor je eisprong moet klussen want op de dag van je eisprong heeft het geen kans meer ofzo maar wat is het nou eigenlijk kan je beter dag voor je eisprong of dag op je eisprong

Groetjes marina

Over het algemeen blijft een zaadcel veel langer leven dan een eicel. Dus kun je beter voor de eisprong klussen, want dan ligt die zaadcel al te wachten als het eitje springt. Ik heb gelezen dat een eitje zo'n 12 uur leeft. Stel dat ik vanochtend mijn eisprong had, en ik zou vanavond gaan klussen, dan zou het al te laat kunnen zijn, snap je? Het hoeft natuurlijk niet, en je bent op de dag van je eisprong minstens zo vruchtbaar als de dag daarvoor, maar dat advies komt omdat een eicel maar zo kort blijft leven!

ik las ook ergens dat de zaadcel 6 uur  erover  doet om bij de baarmoeder te komen ofzo
dus stel je voor dat mijn eisprong op 29 maart was dan heb ik het goed gedaan dat ik op 28 maart geklust heb en op 29 maart maar als ik niet zwanger ben dan ga ik een ovulatie test halen omdat die precies verteld wanneer je vruchtbare dagen zijn

Groetjes marina

Babygirl, je bedoelt neem ik aan dat je in de volgende ronde ovulatietesten gaat gebruiken?

Om nog even terug te komen op het onderwerp van dit stukje, mijn temperatuur die steeds laag blijft: vanochtend was het 36.6 en de dagen hiervoor steeds 36.4 dus wel een kleine stijging, maar geen 0.4 graden zoals ik overal lees. Wel raar hoor, maarja, het zal ook eens zo zijn dat ik normaal ben, haha!

ja de volgende ronde als ik ongesteld wordt ga ik ovulatie test halen Moet nog 5 dagen tot me NOD is dus nog even afwachten of de rode duivels op bezoek komen Hoop het natuurlijk niet

Groetjes marina

Terug
Bovenaan