Temperatuur grafiek

<p>Kheb deze maand men temperatuur eens bijgehouden. Smorgens alsuk net uit bed kwam steeds gemeten. Kheb het wel niet altijd gedaan, paar dagen wel eens vergeten. </p><p>Mijn vraag is nu. Aan de hand van mijn grafiek vn temp kunde zien wat er gaande is? ? eind deze week vrijdag mijn nod. 3de ronde bezg. Maar met wat ng een onregelmatige cyclus. 1ste cyclus 34dagn 2de cyclus 67dagen en als het vrijdag komt zal het een cyclus vn 41dagen zijn. Weet wel dat mijn eisprong rond de 7 of 8 september geweest zun. </p><p>Had op 5september afspraak bij gyne en hij zei binnen de 3dagn heb je er ene want hij zag hem op echo.</p><p> </p><p> 
qxyfrj9.jpg
</p>
 
Probeer te tempen als je nog in bed ligt, is het meest betrouwbaar.
Ik denk dat je ei op 8 sept is gesprongen. De dip op de 15e kan een innesteling zijn. Nu zou de temp alleen nog moeten stijgen. Rond de 22e is je nod.
Spannend dus!! 
 
Idd spannend.
Ben benieuwd. Kzal het gewoon laten afwachten. Niet voordien ne test doen. Kzalt wel zien. Want kwil men hoop niet verliezen ? want wachten kan heeel lang duren als je ernaar verlangt. Hehe. 
Ben jij al lang bezg?
 
Je kan inderdaad het beste temperaturen als je nog ligt. En een thermometer gebruiken met twee decimalen dan wordt het een stuk nauwkeuriger. Die van sensitest is goedkoop en werkt heel goed
 
Je precieze ovulatie is wat lastig vast te stellen omdat je juist die dagen niet altijd je temperatuur hebt gemeten. Verder inderdaad ook van mij de tip: tempen als je nog in bed ligt (en liefst elke dag zelfde tijdstip). Van je ovulatie tot NOD kun je er weinig van maken. Vorige maand was ik rond mij ovulatie begonnen, en zag ik op een gegeven moment week er na een mooie dip. Helaas gevolgd door menstruatie. Deze maand gewoon een constante temp na ei, en voila, zwanger. Volgens mij en Google kun je aan je temp echt pas vanaf NOD zien of je evt zwanger bent omdat je temp dan niet daalt. Hoe gaat ie verder deze week? Kruipt je temp omhoog?
 
Hij blijft wat hoger of anders hangen.
We zien wel. Wat het wordt ??. Maar indien deze keer nx is zal ik ng wat beter op men temp letten en eventueel ovulatietesten gebruiken, aangezien dak ng wat onregelmatig ben. 
 
Terug
Bovenaan