Temperatuur grafiek

Ik heb eogenlijk weinig yoe te voegen. De meiden hierboven zegven het al.
Ik temp om half 8 sochtends als ik nog in bed ligt en aan de hand daarvan weet ik wanneer me obulayie is geweest.
@mien wat ik me wel afvroeg is wat (voor app) gebruik je voor je grafiek? Ik heb er nu 1 op word maar zou hem graag op me telegoon willen aangexien ik daar ook de rest op bijhoud
 
Ik gebruik(te) fertility friend. Ben er wel tevreden over. Kun je alles bijhouden, temp, symptomen, afscheiding, noem maar op.  Zegt ook indd wanneer je eisprong verwacht wordt en wanneer hij daadwerkelijk was.  Wordt met de maand nauwkeuriger doordat je dan meer informatie hebt ingevoerd 
 
@feyre
Ik heb de app van krijg de baby. Das ne kalender met alles daj erin kunt noteren. Khebn dan wok de app van mijn kalender. Daar kunde da wok zien. En ook u volgende nod als hij regelmatg is.
 
@Mien @Ananasss
Ik heb zelf de app "Mijn Kalender" kon daar alleen geen grafiek in vinden. Zie graag in 1 oog opslag een overzicht ipv elke dag terug moeten kijken hoe me temp was
Ik ga de app eens downloaden dank je
 
@feyre ik gebruik die app ook. Als je links onder naar kalender gaat en dan rechtsboven heb je zo'n mini grafiekje, als je daarop klikt kan je je grafiek zien. 
 
@Laindey ik heb dus niks links onder in de app. Ik heb een maandoverzicht waar ik per dag dingen kan toevoegen en boven de grote cirkel voor je menstruatie en that's it
 
Terug
Bovenaan