temperatuur kamer

Ik heb nog een aanvullend vraagje. Op het slaapkamertje van mijn zoontje zijn de temperatuurverschillen  erg groot. Overdag met de verwarming is het 19c.  's nachts als de wind er op staat en het vriest ook nog, dan koelt het af naar 13/14c.
Heeft een van jullie nog tips om de temperatuur wat gelijkmatiger te houden?
 
Ja, wij hebben ook zo'n lekker dakkapel waarbij het als de wind erop staat een stuk kouder wordt in de slaapkamer. Ik doe dan het rooster dicht en soms zelfs een deken tegen de onderkant van het raam. Ik heb een heel klein straalkacheltje 'swinters staan en als het nou echt koud wordt doe ik die even aan. 18-19 graden is een goede temperatuur voor kleintjes.

Overigens kreeg ik een tip van onze huisarts (ik vind haar erg goed + betrouwbaar!) dat het buikje de beste graadmeter is voor warm/koud. Nekje ook wel, maar als het buikje lekker warm voelt dan is het oke.

Succes!

Taatje, mama van Jamey (26-9)
P.S. Jamey slaapt in een slaapzak (Hema) zonder  mouwen, boxpakje/pyama met lange mouwen eronder, soms romper met   lange mouwen en een dekentje.
Werkt goed. Soms heeft hij wel koude handen maar dat schijnt niet erg te zijn...
 
Terug
Bovenaan