Temperatuur opnemen

Hallo,

Ik temperatuur ook alleen als ik het vermoeden heb dat Senne te hoge of te lage temperatuur heeft. Meestal kun je dat in het nekje goed voelen. Dat is sinds de kraamweek 3 keer geweest (2x na prikjes en 1x was ze wat ziekjes).

Maar ik heb een ander vraagje: hierboven staat dat temperaturen niet goed zou zijn, omdat je vanalles kapot zou kunnen maken. Hier heb ik nog nooit van gehoord. Is dat waar?

Groetjes,
Dionne

Hallo

Ik had de thermometer ook al weken niet meer vastgehad hoor. Nadat de kraamverzorgster weg was geloof ik ook 1 keer om te helpen met ontlasting.
Ik temperatuur alleen als ik vermoed dat er iets niet goed is ( dus van de week toen ik hem koud vond) en nu om te kijken of dat toen per ongeluk lager was of dat hij zijn temperatuur niet goed op pijl kan houden. Het gaat nu alweer 2 dagen goed dus ik heb hem gisteravond voor het laatst getempt.

Ik hoop niet dat jullie nu denken dat ik constant met dat ding loop te zwaaien hahaha.

groetjes rachel

Hoi Dionne,

ik zag je vraag over dat temperaturen en of je dan alles kapot kan maken.
Een paar weken geleden had Emma ontzettend veel last van krampjes en kon ze niet goed poepen behalve als ik met de termometer hielp. Maar van het consultatieburo mocht dit niet meer omdat dat inderdaad beschadigingen zou kunnen veroorzaken.
Dus toen zijn wij er maar mee opgehouden.

Groetjes Monique

Wij hebben alleen maar getempt in de kraamtijd. Floor is ook nog niet ziek geweest (gelukkig), dus nog geen aanleiding voor nog eens tempen gehad.
groetjes van Ruth

Terug
Bovenaan