Temperatuur zwangerschap

Hallo,

Ik heb mijn temperatuur bijgehouden. Nu heb ik netjes een daling gehad bij de  innesteling en ook innestelingsbloeding gehad. Daarna steeg mijn temperatuur weer iets. Maar sinds vandaag is hij nog iets gestegen. Na de innesteling 37.1 en nu 37.5. Wat kan dit betekenen? Maandag is mijn NOD.

Groetjes Sanne
 
Hallo Sanne,

Hier precies het zelfde .Mijn nod is zondag 1 dag eerder dan de jouwe .
mijn temperatuur ligt al de hele tijd op 37,1 en heb steeds koude trillingen om gek van te worden.

Ik denk dat we echt nog even een paar daagjes moeten wachten.
Zal je temperatuur voor de menstruatie dalen dan is het niet raak.
tenminste zoals ik het lees op internet.
Groetjes Laura
 
Hey Laura,

vandaag begon ik met bloeden. Heel raar. Te kort voor een cyclus. Maar ook niet zoveel als bij een menstruatie. Dus ik wacht even af. Mijn temperatuur is nog steeds 37,5. Heb hem nu langs mijn bed liggen kan ik morgen gelijk meten of deze gedaald is.



Groetjes Sanne
 
He sanne ,

Hoe is het vanmorgen gegaan.

Mijn temperatuur is nog steeds het zelfde.

Alleen verneem ik wel steeds meer krampen.

Ik kan het niet echt menstruatie krampen noemen
 
Goeiemorgen sanne ,

Mijn temperatuur is vandaag naar beneden gedonderd letterlijk :( van 37,5 na 36,9  dus in 1 van deze dagen zal men menstruatie beginnen . Op na ronde 4 .

Hoe is het bij jou hoop dat je nog in een stijgende lijn zit
 
Hey Laura,

hier lijkt het toch echt wel op een menstruatie. Maar mijn temperatuur nog steeds 37,5. Snap er niks van. Heb vanmorgen gewoon maar een vroege test gedaan. Maar niks op te zien. Heb wel eens sporadisch mijn temperatuur bij gehouden en heb dat terug gekeken. En toen was mijn temperatuur lager.

Voor ons was het de eerste ronde. Ik ben getrouwd met een vrouw en hebben een vrienden stel die ons helpt. Ze zullen bij de volgende ovulatie nog op vakantie zijn dus we moeten even een ronde wachten.



Groetjes. Leuk zo contact te houden.
 
He sanne ,

Wat leuk ! Ik had het jullie zo van harte gegund en wat fijn dat jullie vrienden jullie hier mee helpen  . Mijn menstruatie is nog niet begonnen.

Ik had vanmiddag nog eens mijn temperatuur opgenomen en deze bleek 38.1 te zijn meestal als ik het in de middag na metet dan was het vaak het zelfde.  Maar ze zeggen dat je daar niet van uit moet gaan . Ik denk dat ik gewoon ga menstrueren op zondag .
 
Hallo Laura,
<p style="text-align: left;">mijn temperatuur is nu gezakt naar 36.8. Misschien is het toch een hele vroege miskraam.</p>
<p style="text-align: left;">We hebben ook sinds gisteren te horen gekregen dat een jongetje van 3 om de week een weekend komt logeren als pleegkind. Gaan we ons hier even op focussen en gaan daarna weer verder.</p>
<p style="text-align: left;">Jullie ook succes met de volgende ronde.</p>
<p style="text-align: left;">Groetjes Sanne</p>
 
Terug
Bovenaan