Temperatuurs schommeling

quote: sharine2 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-06-2007 08:45:09'));

Dag meiden

Ik heb het idee dat ik flink aan het schommelen ben vooral omdat ik begin deze week van 36,6 naar 36,4 ben gegaan. Misschien is dit wel heel normaal hoor maar vraag het toch even.

Groetjes Sharine

Hey Sharine, het is heel normaal. Een paar dagen voor je eisprong gaat je temp. een klein beetje zakken en na/tijdens is hij weer iets hoog als normaal. Maar dat scheelt maar 0,3 graden. Als het hoog blijft daarna kun je zwanger zijn.

Groetjes!

Goede Morgen Allemaal

Vanmorgen ben ik voor het eerst op deze site gaan kijken omdat wij ook graag zwanger willen worden. Ben dan wel 36 maar heb er totaal geen kaas van gegeten . Ik zit dan ook met veel vragen, ben bij de huisarts geweest met mijn vragen, lees er een goed boek over en surf wat over internet.

Net als jullie ben ik iedere ochtend met de thermometer bezig en schtrijf ik het netjes op. Vond het daarom erg leuk om jullie verhalen net te lezen. Mijn temperatuur   gaat ook alle kanten op.   Ik heb dan ook een vraag aan jullie: na de menstruatie gaat hij omlaag en dan schommelt hij een beetje. Als de eiersprong achter de rug is en ik niet zwanger blijk te zijn begint hij tegen de menstruatie aan op te lopen tot 37,3 graden en als de menstruatie voorbij is gaat hij omlaag ongeveer tussen de 36,5 en de 36,9 graden. Herkennen jullie dit?? Ben benieuwd naar jullie ervaring.

Groetjes

Hoi Anna

Dan heb jij een vrij hoge temp zo met de menstruatie. Als bij mij de eisprong is gaat als het goed is de temp 0,03 graad omlaag en na de eisprong gaat die weer omhoog en dan blijft die tot de ongi dag 37,2 meestal daalt die 1 a 2 dagen voor ongi weer naar 36,6. Als je zwanger bent daalt die niet maar blijft hij hoog. Ik weet natuurlijk niet wat je normale temp is waarschijnlijk heb jij een hoge temp van jezelf.

Vanmorgen was mijn temp 36,5 en gisteren was die 36,7 (door de warmte). Morgen moet ik waarschijnlijk mijn ei hebben en dan zal die wel weer iets zakken hoop ik. En dan moet ie maar weer stijgen en dan ook hoog blijven.

groetjes Sharine

Dag meiden

Ik word er nu toch wel een beetje onzeker van hoor. Gistermorgen was mijn temp 36,5 en vanmorgen was die 36,6. Ik ga toch twijfelen of ik misschien dit keer een vroege eisprong heb gehad. Volgens de berekeningen moet ik vandaag mijn ei hebben. Temp is normaal. Gisteren wel wat last van mijn rug maar mijn afscheiding is niet zoals het wezen moet als je vruchtbaar bent (gelig). Afgelopen dinsdag en woensdag was mijn temp 36,4 en daarna niet meer zo laag geweest. Maar ook geen last van vruchtbaar slijm gehad. Maar ja dan zou de temp daarna toch moeten stijgen naar de 37,0 of zoiets. Of ik krijg dit keer een late eisprong dat kan natuurlijk ook nog. Ik  word er wel een beetje onzeker van.

Groetjes Sharine

Hallo meiden,

Mijn temperatuur was gister 37, dus ik denk dat mijn ei geweest is. Gisteren veel last onderin mijn buik. Echte krampen en net of er een warme bal zat zeg maar. Vrijdag gelige afscheiding en zaterdag. Gisteren niet meer en vandaag ook niet.
Ik zal mijn temperatuur in de gaten houden nu.
Hey Sharine ik had dat ook vrijdag deed het erger pijn bij het klussen, zaterdag iets minder en gister nog iets minder. Raar is dat he ?

Liefs Yvonne

Hoi Sharine,

Ik heb een hele tijd getempt toen wij bezig waren met zwanger worden (inmiddels is onze zoon 10 mnd). Voor mijn ei schommelde mijn temperatuur tussen de 36.3 en 36.6, 2 dagen na mijn ei ging mijn temp omhoog en schommelde deze tussen de 36.7 en 37.0. Na je ei blijft je temp hoog. Je nod is tussen de 11 en 14 dagen na je ei, dus daar zit ook nog verschil in. Bij mij was dat 11 à 12 dagen. Blijft je temp hoog op de dag van je nod en de dagen erna ook, dan ben je hoogstwaarschijnlijk zwanger. Is de temp gezakt op de dag van je nod of de dagen erna, dan is het wachten op de rd!

Bij tempen is het heel belangrijk dat je iedere ochtend rond hetzelfde tijdstip tempt, dat je tempt voor je opstaat en rectaal is nog altijd het meest betrouwbaar. Als je deze regels in acht neemt, kun je veel uit je tempstaten aflezen.

Liefs,
mama van Tijs

Hoi Leeuwtje

Ik temp iedere ochten om 7 uur voordag ik opsta. Maar zaterdag was doe 36,7 en gisteren was die weer 36,5 en vandaag is die 36,6. Of moet de temp met de eisprong nog hoger zijn net als bij Yvonne 37,0.
Ik heb wel wat last van de buik niet zo erg als de vorige keer. Gisteravond deed mijn rug zo zeer ik kon er niet gewoon bij liggen. Tijdens het klussen moest ik de benen omhoog doen want bij iedere stoot (hahaha) deed het vreselijk zeer. Misschien merk ik dit keer mijn ei wel op een andere manier.

groet sharine

Hallo meiden,

Sharine, doet het bij het klussen nu minder zeer? Bij mij was vrijdag het pijnlijkst, zaterdag minder en zondag nog iets minder. Het klopt wel net of ie ergens tegenaan stootte! Maar gisteren en nu heb ik geen gelige afscheiding meer! Alleen gisteren en vandaag meer krampen dan ervoor. Ik weet dan nog niet zo goed welke dag ik mijn ei gehad heb? Lastig verhaal dit. We hebben in ieder geval flink  geklust. Mijn temp was van de week 36,7 en gisteren 37. Dus ik begrijp dat deze temp moet blijven tot mijn NOD en erna wil ik zwanger zijn? Dat is spannend zeg!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan