Temperen

Hallo allemaal,

Ik volg jullie berichten al een paar dagen en leer er best veel van. Het was even wennen aan alle termen, maar ik begin het door te krijgen.

Omdat wij ook al een poosje bezig zijn (sinds oktober) wil ik graag gaan temperen om mijn eisprong te bepalen. We hebben geen thermometer in huis en ik heb geen flauw idee wat een goede is. Heeft iemand tips voor mij?

Mijn cylcus is tussen de 22 en 28 dagen.

Groetjes,

Lyn
 
ik zou niet te veel geobserdeerd worden om zwanger te worden je bent nu net 7 maander bezig. gewoon lekker vrijen als je zin hebt en misschien met de sprong wat vaker. ik vind persoonlijk als je er heel erg mee bezig gaat dat het elke maand zo'n teleurstelling is als er niets is. ik was met 8mnd stoppen zwanger een paar keer overtijd geweest maar test was neg. op een gegeven moment kan je de test wel positief kijken en dat is niet goed lekker rustig proberen en niet ooo nu moeten we vrijen. veel succes
 
Het is heel moeilijk om er niet teveel mee bezig te zijn..
het wordt nu onze 7e maand en sinds ik (ongeveer) weet wanneer mijn vruchtbare dagen zijn,scheelt dat een hoop! mijn vrien heeft erg lange werkdagen van zo'n 12 tot 14 uur en is dus vaak te moe doordeweeks.heel vervelend als dan net je vruchtbare dagen zijn. ik heb hem uitgelegd hoe het allemaal werkt en dat het dus niet zoveel zin heeft om te klussen alleen daarbuiten. dus nu doen we het in mijn vruchtbare dagen en daarbuiten als we zin hebben...het is nooit van dat het moet,maar we maken zin en zo blijft het leuk en niet gedwongen.
gr. petra
 
Hoi Lynda,
Ik gebruikte ook de diditale van DA en de laatste maand ovulatietest van CB.En deze maand is het raak! Mijn temp klopte niet(ging niet omhoog) dus je moet er rekening mee houden dat het niet sluitend is. Succes met zwanger worden en je mag er best veel mee bezig zijn hoor,was ik ook (kan bijna niet anders) zolang je er maar niet wakker van ligt!
Liefs Esther
 
Hoi,

Je moet doen waar je je het beste bij voelt en dat is voor iedereen natuurlijk weer wat anders. Gezond is het natuurlijk als je er niet te obssesief mee bezig bent.
Info over het temperaturen kun je o.a. vinden op de volgende site: www.vruchtbaarheid.org. Succes.
 
Terug
Bovenaan