Temperen

Ik heb een digitale van het Kruidvat. Ik temp nu een maand of 6 en bij mij matcht de temperatuurstijging altijd wel aardig (op één maand na) met de eisprong-"symptomen".
Vorige maand heb ik voor het eerst ovulatietesten gebruikt en ook die kwam overeen met de tempstijging (één dag voor mijn stijging gaf ie aan dat de eisprong eraan zat te komen).
Mijn NOD is a.s. woensdag dus ik ben benieuwd....

En oja, ik denk dat je gewoon moet doen waar jij je prettig bij voelt. Als je graag wat zekerder wil weten wanneer je vruchtbare periode is, kán tempen of testen ook juist weer wat rust brengen...

Succes, Juul!
 
Meiden bedankt,

Het is ook weer niet zo dat ik er continu mee bezig ben. Ik heb in ieder geval nog geen zwangerschapstesten in huis gehaald. En ik kijk ook niet op de kaleder wanneer mijn volgende menstruatie moet komen. Maar ik wil graag weten of ik een eiersprong heb en zo ja, wanneer.

Groetjes,

Lyn
 
Ik gebruik een oorthermometer van Braun (Thermoscan). Onderzoeken hebben uitgewezen dat oorthermometers nauwkeuriger zijn dan anderen.
Sommige vrouwen hebben hun eisprong niet rond de 14e dag, maar bv. op de 9e. Als je dit niet weet, ben je elke maand op de verkeerde dagen ijverig bezig.
 
Terug
Bovenaan