tempraturen

A

Anoniem

Guest
goedenmorgen dames

Ik dacht zal het hier toch maar even neer zetten. Misschien zijn er dames die het niet weten..
Maar ik ben er dus achter gekomen dat mijn ei, gewoon bijna een week later springt. Normaal zou die vorige weekend zijn maar hij is nog niet geweest.
Maar wat ik voelde waren het rijpen van het eitje terwijl ik dacht dat die sprong.
Het gekke eraan is heb wel gewoon een cyclus van 28 dagen dus 1 van deze dagen ei. En volgende week mijn nod..

Nou hoop dat sommige dames er wat aan heeft, want wij stopte dus ook elke keer te vroeg..

liefs shasta

Hai Shasta,

Goed van je dat je dit berichtje plaatst, ik denk dat een hoop dames (ik ook) na het 'verplichte' klussen misschien wel te snel er vanuit gaan dat je ei al is geweest en dus minder of misschien niet meer klussen.... Hoe ben jij daar achter gekomen dat je ei later springt? Ovutesten of onderzoeken? Maar dan zou jij logischerwijs wel later dan je eigenlijke NOD positief testen bij een zwangerschap, toch?

Dank! Liefs Lynn.

Oh beetje suf van mij....Ik vraag je hoe je dat hebt ontdekt en ik lees nu de titel van je bericht.... Temperaturen!! Hahaha! Sorry!

Idd fijn dat je dit bericht plaatst...
Is voor mij misscchien ook wel handig, aangezien ik ook niet of minder klus na mijn (vermoedelijke) ei...
Thanx en succes!

liefs Elke

Vind ik ook goed!
Ik ben alleen niet van het temperaturen, vergeet ik 's morgens door de aanwezigheid van de kids of ik slaap nog:)
Maar mijn ei was bij mijn vorige zwangerschap ook aan de late kant. En dan zou je net stoppen met klussen... zou jammer zijn.

Voor anderen: idd een tip!!

Ja idd via tempen.
ik dacht ook dat het niets voor mij was. Maar dacht kan het wel eens proberen. En zoals het al gezegd is deden wij ook vlak voor de periode klussen tijdens en dag erna en dan weer ff rust... maar ja dan stopte we dus ook veelste vroeg. En het klopt ook wel meestal 4/5 dagen na dat ik dacht dat me ei was. Kreeg ik ongi pijn maar dat is mijn ei..

Lynn dat denk ik wel zou er alleen achter kunnen komen doordat mijn ongi weg blijft..

Nou hopen dat dames er wat aan hebben..

liefs shas

Je test dan idd later positief. 14 dagen na je ei heb je een betrouwbaar resultaat. Natuurlijk ook enkele vroege of late uitzonderingen daargelaten.

X

Let op dat de temperatuur niet op de dag van je ovulatie omhoog hoeft te gaan, maar kan ook enkele dagen erna. Dan zit je misschien ergens tussenin...

gr.
Wenser

Terug
Bovenaan