tempraturen

Hi Shasta,

temperaturen kan dan idd uitsluitsel geven, je kunt voor de zekerheid ook nog een keer ovulatietesten gebruiken dan weet je het zeker. Mijn temp stijgt pas 2 dagen na mijn eisprong, maar wel fijn dat je het nu weet!

Gr Charlotte

Wat zijn we toch naief dan he om te denken dat wel wel weten wanneer er wat gebeurd in ons lichaam... ik moet zeggen dat wij de laatste week ook minder tot niet klussen.. misschien niet helemaal handig. Maar we hebben nog geen enkele maand hetzelfde gedaan.
Vorige maand heel veel geklust en ook haast elke dag. Dat werd voor beide een opgave.
Deze ronde doen we het wat rustiger aan en houden een beetje om de dag aan. Ook nu ik minder op het forum ben, ben ik er minder mee bezig en moet zeggen dat dat wel rust geeft.
Ik heb ook geen idee wanneer mijn ei is dus klussen we vrij lang door.
Heb wel ovutesten geprobeerd maar drink nogal veel dus vond dat lastig en kreeg ook geen duidelijkheid. En tempraturen is niks voor mij haha.

Liefs

Nou ovutesten is ook niet echt betrouwbaar. met die van mij van sensitest. teste ik zaterdag al positief. En dan hoor je binnen 48 uur je ei te krijgen..ikke niet dus en hoor er meer vrouwen over.

En je kan het merken door je slijm die verliest beetje smerig. Maar goed voor dat je vruchtbaar wordt verlies je slijm. Waar je zoals ze zeggen draden van kan trekken en dan heb je meestal 2a3 droog en dat is je vruchtbare periode..
Ja ja heb deze maand heel wat van mijn lichaam geleerd..

liefs shas

Terug
Bovenaan