ten einde raad

Hoi,

Uit je verhaal maak ik op dat je kindje al flesvoeding krijgt, gedeeltelijk. Bij flesvoeding hoort iedere dag een poepluier. Waarschijnlijk moet je kindje erg wennen aan de flesvoeding.
Meestal geven ze aan op het cb om twee weken dezelfde voeding te blijven geven. Mijn dochter had erg veel krampen op gewone voeding. Sliep uiteindelijk nauwelijks nog en huilde alleen maar. Ze had gewoon heel veel pijn. Het verschil met voor de krampen was ook heel erg groot. Ze veranderde van een tevreden baby die goed sliep  in een hoopje ellende.
Wij zijn op aanraden van het cb overgestapt op Omneo voeding en dat hielp heel goed en erg snel. Misschien heeft je kindje ook krampen en kan het overstappen op een andere voeding helpen. Je kunt het  overleggen met het cb. Maar eerlijk gezegd zou ik het bij mijn volgende niet eens doen. Ik zou het gewoon zelf kopen.
Ik wens jullie veel succes en hoop dat het snel opgelost is.

Groetjes

Even een reactie op mijn voorgangster...

Idere dag een peopluier bij flesvoeding is ook niet helemaal waar.
Tuurlijk zu het het beste zijn maar onze dochter heeft van het begin af
aan al ontlasting na 3/4 dagen en het hoort bij haar. Van alles hebben
we geprobeerd en ze krijgt ook al de omneo. Ze heef er nu geen last
meer van!!! We gebruiken VSM druppels kindikol en dat maaktr het
zachter en dat werkt!!.

Groetjes Claudia en Maud-je

wij hebben ook een huilbaby gehad en wel 18 weken lang mijn advies ga naar je huisarts het kan vanalles zijn en misschien wel heel simpel op te lossen echt gewoon doen je bent niet de enige en je relatie kan zo ook kapot gaan en of als het heel erg word je kindje iets aan doen dat wil je toch   niet?? nou succes en laat het ons ff weten hoe het gaat

Hoi Rosiet,

Laat nog eens weten hoe het nu is. Ik hoop dat je een reden hebt gevonden voor het huilen en dat je er iets aan kan doen. Ik zou zeggen ga door tot je een reden hebt gevonden en laat je niet afschepen met baby's huilen nou eenmaal. Want een beetje huilen is iets anders dan een huilbaby die zich zeer ongelukkig voelt.

Groetjes

hoi hoi,

ik heb met het cb geproken en mijn verhaal uitgelegd.
ik ben nu helemaal met de borstvoeding gestopt ik had tegenwoordig meer water dan voeding, daarom huilde onze kleine meid zoveel.
maar we hebben ook gekeken naar de hoeveelheid voeding aangezien we met bv niet weten hoeveel ze binnenkrijgt.
ze kreeg eerst 120 water en 4 schepjes voeding en nu 140 water en 4 schepjes voeding
dit is opgehoogd omdat ze niet deed poepen, maar nu het dunner is doet ze het prima.
eerst om de 3 dagen maar nu weer elke dag.
ze is nu veel rustiger, het slapen gaat nu echt prima.
sinds ik ben overgestapt naar de fv hebben wij nu een totaal ander kindje.
alleen maar lachen en rondkijken.

bedankt voor jullie tips, ik heb er veel aangahad!

Hoi rosiet

Ik had precies hetzelfde probleem toen mijn zoontje Sem die leeftijd had.Ik heb toen een bakerzak besteld via internet.Dat is een soort slaapzak maar dan zonder armsgaten.Een soort inbakeren,maar zo hebben ze nog wel wat bewegingsruimte en het geeft een geborgen gevoel.Echt super!! Ik zou het proberen als ik jouw was.Ik was ook ten einde raad.Sem sliep alleen in mijn armen en zodra ik hem neerlag werd hij wakker en ging huilen!

Succes he, laat even weten als je wat geprobeerd hebt!

liefs marjan

Terug
Bovenaan