ten einde raad.....

He dames,

Vind het echt super vervelend voor jullie en heb helaas geen tips voor jullie.

Jennifer kwam in het begin ook 4 tot 6 keer in de nacht, alleen zij kon telkens haar speen niet vinden.. dus dan was het weer goed. Heb bij de prenatal een klein doekje gekocht waar de speen aan vast kon. Het duurde zeg maar 2 weken maar toen kon ze haar speen zelf weer terugvinden!! Na 8 maanden konden mijn vriend en ik eens een nachtje doorslapen... dat was echt heel erg fijn!!!! Ik weet dus wel wat gebroken nachten zijn.

Het is offcourse nog moeilijker als ze opeens gaan huilen en niet meer ophouden. Heel veel sterkte meiden. Trouwens dat verhaal van een osteopaat (!!) klinkt wel goed.  Worden ze  ook zo vaak wakker  als ze overdag gaan slapen??

Leef met jullie mee....

gr. Ilone

Voor alle meiden met dit probleem HEEEEL VEEEL sterkte!!!! Ik vond het al vermoeiend dat ik er 's nachts 2 a 3 x uit moest voor de speen. En af en toe had thomas zo'n huiluurtje 's nachts. Maar gelukkig niet zo erg als bij jullie. Moet zeggen dat sinds Thomas zelf op zijn buik draait 's nachts hij ineens de hele nacht doorslaapt. Misschien een idee? Maar zal bij jullie wel niet helpen. Hoop dat jullie gauw een oplossing vinden. tot die tijd heel veel sterkte!

groetjes esmee

He meiden

Helaas heb ik geen adviezen voor jullie, maar wil wel laten weten dat ik het echt heel erg vervelend voor jullie vind.

Ik hoop echt dat jullie heeeeel snel lekker kunnen slapen en dat jullie weer een beetje kunnen bijtanken!!!!!

Sterkte!!!!!

Groetjes

Hoi allemaal,

Ontzettend bedankt allemaal voor jullie steun, medeleven, tips etc. Ben in ieder geval (helaas toch eigenlijk) niet de enige met dit probleem. Ben in ieder geval voor de zekerheid maar eens naar de huisarts geweest en haar maar weer eens helemaal na laten kijken. Oorontsteking was het idd niet, hij houdt het op de (neus) amandelen, deze zouden zijn opgezet waardoor ze tegen de buis van Eustatius (in je oor) drukt, wat bij liggen en omdraaien pijnscheuten kan veroorzaken. Hiervoor neusspay gekregen en 's avonds voor het slapen een zetpil. Tot nu toe werkt het goed, ze slaapt  bijna weer helemaal door, zelfs toen ik gisteravond de zetpil ben vergeten. Het lijkt er idd op dat het patroon doorbroken moet worden, had de dokter het ook al over. Overdag slaapt ze trouwens niet veel, normaal, zo'n 2x 1,5 uur.
Ben nog wel moe, maar voel me een stuk beter. Dit weekend gaan mijn man en ik gezellig naar Amsterdam met z'n tweetjes en onze dochter lekker bij opa en oma. Heerlijk vooruitzicht.

groeten en ontzettend bedankt allemaal!
xx Roos xx

P.S.
ostheopaat zijn we toen onze dochter kleiner was al een paar keer geweest (ivm voorkeurshouding) en toen bleek er idd een nekwerveltje vast te zitten, dit had dus idd een oplossing kunnen zijn, maar was dus al verholpen...

Terug
Bovenaan