Ten einde raar :( !

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Dames</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Iemand die hetzelfde aan de hand heeft? Ik ben momenteel een 5tal maand geleden gestopt met de Pil.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Mijn cyclus was in tussentijd tussen de 32 en 35 dagen. Altijd optijd ongesteld geworden en niet meer of minder als anders dus geen gekke veranderingen.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Nu heb ik mijn laatste mensturatie gehad op 19augustus. 2.5 of 3 weken erna precies een druppeltje bloed verloren met afvegen maar verder niks… 3 tot 5 dagen erna een aantal dagen oudbloed verloren tampon of maandverband was niet een nodig ivm de “hoeveelheid” dat het was (zo weinig). Kmoest rond 22september ongesteld worden maar niks. Nu 16oktober nog steeds geen menstruatie ! Wel al 3 weke  hoofdpijn met vlagen misselijk een opgezette onderbuik weinig eetlust… maar mijn testen blijven negatief !  ook heb ik ineens last van “witverlies” iets wat ik anders nooit heb … iemand die dit bekend in de oren klinkt ?!</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;"> Xx </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Sannie</p>
 
Hoi Sannie,  
Ik kan je niet helpen, maar ik ben ook 5/6 maanden gestopt met de pil en nog helemaal geen menstruatie gehad. Behalve de ontrekkingsbloeding. Ik heb in augustus 2x een kleine hoeveelheid bloed verloren maar net als jou. Het was zo weinig. Nu sinds 1,5 maand buikpijn, misselijk, soms weinig eetlust, hoofdpijn, tepels doen ontzettend pijn. Alleen de zwangerschapstesten, heb er 3 gedaan sinds het stoppen van de pil, zijn negatief. 
Ben nu steeds aan het twijfelen of ik naar de huisarts moet gaan ja of nee. Of dat het nog te vroeg is...
 
 
Hi llii 
Ik heb na het stoppen dus wel gewoon direct mijn menstruatie gehad. En was de maanden erop ook gewoon mooi optijd. Dus ben nu helemaal in de war. Heb donderdag een afspraak bij de gynea hopelijk heb ik dan wat duidelijkheid want weet nu ook niet wanneer mijn volgende menstruatie moet gaan komen. Heel vervelend allemaal pff... misschien moet je zelf ook eens een afspraak maken voor meer duidelijkheid!? Xx
 
 
Hi anoniemoeder
Ikzelf heb ook echt het gevoel dat het zo is en mijn vriend zegt ook dat mijn humeur en mijn doen totaal anders is. Nu misschien ook omdat alles onzeker is? Maar het is me nu ook opgevallen dat het lijkt alsof ik echt de zwelling van mijn baarmoeder kan zien het begint al dicht aan de schaamstreek ? Een opgeblaze gevoel die er anders nooit is ? Tis allemaal zo onzeker ! Donderdag naar de Gynea en hopelijk wat zekerheid hoop op goed nieuws maar toch is mijn gevoel dubbel pff ... dit kan toch niet door het "ontpillen" zijn ofwel?? Xx
 
Ik heb wel eens een langere cyclus gehad. Nu zit ik steeds rond de 28 dagen. Maar toen ik 4/5 maanden gestopt was met de pil, had eerst ook een cyclus van 28 en toen ineens 42 dagen... Maar jij zit daar wel ver overheen. Ik zou indd even langs je HA gaan. 
 
Hi ym
Ja ik dacht misschien ook dat het wat later kon komen maar idd ik zit al bijna aan het dubbel ... ook het oudbloed verlies van een aantal dagen de week voor mijn normale mestruatie zit me wat dwars ... zoveel tekens maar toch negatief ... hopelijk donderdag hier een verklaring voot te horen ! Laten we hopen !xx
 
Oké je hebt bloed laten prikken dus? Toen ik hele lange ( Naja voor mijn doen dan) cyclussen had maakte ik mijzelf helemaal gek. Ik zat soms letterlijk op de wc naar de zoveelste witte test, van laat me dan asjeblieft ongesteld worden dan weet ik waar ik aantoe ben.
Succes donderdag! Hopelijk is het bij jou wel raak!! 
 
Hi ym
Nee nog niet. Enkel thuis zelf getest nu donderdag moet ik zowiezo op controle bij de gynea dus die gaat mij direct kunne vertelle wat er aan de hand is ! ( hoop ik dan toch). Want idd nu is het echt zo onzeker en alleen maar afwachte zo stresserend pff en ja hoop er toch ook nog een klein beetje op maar ga toch gaan met een klein hartje ... Dankje alvast !xx 
 
Terug
Bovenaan