<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Dames</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Iemand die hetzelfde aan de hand heeft? Ik ben momenteel een 5tal maand geleden gestopt met de Pil.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Mijn cyclus was in tussentijd tussen de 32 en 35 dagen. Altijd optijd ongesteld geworden en niet meer of minder als anders dus geen gekke veranderingen.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Nu heb ik mijn laatste mensturatie gehad op 19augustus. 2.5 of 3 weken erna precies een druppeltje bloed verloren met afvegen maar verder niks… 3 tot 5 dagen erna een aantal dagen oudbloed verloren tampon of maandverband was niet een nodig ivm de “hoeveelheid” dat het was (zo weinig). Kmoest rond 22september ongesteld worden maar niks. Nu 16oktober nog steeds geen menstruatie ! Wel al 3 weke hoofdpijn met vlagen misselijk een opgezette onderbuik weinig eetlust… maar mijn testen blijven negatief ! ook heb ik ineens last van “witverlies” iets wat ik anders nooit heb … iemand die dit bekend in de oren klinkt ?!</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;"> Xx </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Sannie</p>