Ten einde raar :( !

Zo negatief als het maar kan ! 
Mijn lichaam heeft me zo voor de gek gehouden pff heb juist zelf een eisprong gehad dus moet 1 van deed zelfs ongesteld worden... wat een baal dag ben er helemaal niet goed van pff !
 
Zo negatief als het maar kan zijn :( gynea had gezien dat ik dus wel een eisprong heb gehad en vandaag of morgen dus ongesteld ga worden pff en toch voelde het allemaal zo zeker ! Teleurstelling maar op naar volgende ronde zeker ?
 
YM
Nee helaas is dat ook nog niet gebeurd ...  moest normaal wel al gebeurd zijn dus als het morgen niet is maandag dan toch maar bellen naar Gynea voor mijn bloedwaarden na te kijken aangezien ze die ook gingen testen. Heb ook helemaal geen gevoel dat ze gaan komen dus pff maar weer afwachten. Als ik niet ongesteld werd kon het zijn dat ze wouden starten met hormonen heb je daar enige ervaring mee ? X
 
Heb de HA gebeld daar kon ik pas na de herfstvakantie terecht. Nu toch ongesteld geworden. Ben super blij dat ik ongesteld ben geworden. Was wel een beetje vergeten hoe ‘vervelend’ het kan zijn, buikpijn en flink bloeden.. De HA maar afbellen eerst eens kijken wat deze maand doet. 
 
Hi LLII
Hier vant zelfde ... dondrdag wel langs gegaan en duidelijke eisprong te zien. Vandaag ongesteld geworden blij om ze te zien maar toch ook weer niet ! En haha jaa hier ook krampen en het bloeden ook wel wat meer als anders pff ! Op naar de volgende ronde dan maar ! Xx 
 
Terug
Bovenaan