Ten huwelijk gevraagt...

Al vaker hadden we het erover om te trouwen... We vonden t gewoon veel te duur... Maat vanwege die kleine op komst wilde ik het toch t liefste voor de geboorte doen...

Ik wist dat mijn vriend niet meer het initiatief zou nemen omdat we t eigenlijk definitief hadden uitgesteld...

Gister heb ik n mooie ring gekocht en hem na ons avond eten ten huwelijk gevraagt... Hij zei JA... Maar ook meteen... hij schrok er wel n beetje van, wat ik juist ontzettend lief vond.

Meteen een datum geprikt, we houden t klein, alleen met de familie en gaan met de getuige op maandag ochtend 12maart naar t gemeentehuis. Dit is de verjaardag van mn vriend zijn overleden moeder, dit vond hij n mooi eerbetoon aan haar!

En savonds eten en drinken we gezellig met de families, en dan zijn we eindelijk man en vrouw!

Hihi ik vind t zo leuk, dat ik t ff wilde delen met jullie!

Xxxx kim

gefeliciteerd wat leuk!!! wij gaan ook maandag 12 maart, maar dan voor een geregistreerd partnerschap.. eigenlijk het zelfde als trouwen!

Liefs Inge

Gefeliciteerd....Wij zijn ook getrouwd omdat we een kindje hadden gekregen. En ook ik was degene die mn ten huwlijk heeft gevraagd..

Ook als word het klein speciaal blijft het altijd.

en de datum is super uitgekozen.mooi eerbetoon

gr Andrea

Terug
Bovenaan