Ten huwelijk gevraagt...

Gefeliciteerd geniet van de voorbereidingen en van de dag. Ondanks je buikje kun je er straks nog spetterend mooi uit zien. Heel leuk voor je nog een mooie dag om naar uit te kijken.

gefeliciteerd!! wij zijn ook getrouwd toen ik 6 maanden zwanger was van onze zoon, gewoon omdat het handiger was en gelijk alles goed geregeld. ik hecht niet zo'n waarde aan trouwen (komt omdat mn ouders gescheiden zijn toen ik 17 was) dus wij zijn ook lekker op maandagochtend getrouwd en hebben het gevierd met naaste familie. heerlijk rustig en kun je er volop van genieten!

Gefeliciteerd..!!

hihi grappig verhaal bij mij precies hetzelfde ben nu ongeveer 6maanden zwanger van ons eerste kindje (een jongetje.!)

wij gaan volgende week trouwringen laten maken met ons hartslag erin, mooi ook omdat mijn hartslag nu anders is door die kleine staat voor altijd vast in je trouwring, 26maart gaan we trouwen leek ons ook het beste voor de kleine straks. we doen het ook alleen vieren met ons dierbare en in de avond uit eten. geef jullie dus groot gelijk!!!
geniet ervan....groetjes bianca

Terug
Bovenaan