Tepelhoedjes

He Marieke,

Gewoon tepelhoedje gebruiken! Doe ik ook en dat gaat gewoon prima! Geen idee waarom ik daar mee ben begonnen in de kraamtijd, maar de kraamverzorgster kwam er mee aan... Denk omdat Saar ook zo klein en te vroeg was. En nu gaat dat zo soepel dan ik het wel best vind! Doen wat je hart je ingeeft. Als je ventje dadelijk wat groter is dan heeft hij meer kracht en een groter mondje om goed te happen, kun je altijd nog afbouwen!

Liefs Suus
 
Ons zoontje was ook erg klein bij geboorte en werd ook erg moe van het drinken aan de.borst. Ik heb hem toen vaak aangelegd waardoor ik pijnlijke tepels kreeg. Op advies van de kraam heb ik een tepelhoedje gebruikt. Dat ging een stuk beter. Na een week ben ik gaan afbouwen. Eerst drinken zonder.hoedje en als hij moe begon te worden met. Zonder hoedje kan je baby de borst beter leegdrinken werd mij uitgelegd. Maar het helpt echt met zo'n heel kleintje. Vind het wel fijn dat het nu zonder hoedje kan.
Succes met bv geven en geniet van je lieverd :)
 
Hoi Marieke,

Mijn zoontje is inmiddels 7 maanden en heb hem de eerste 4 maanden met een tepelhoedje gevoed, want hij hapte ook niet goed. Bij het CB wilde ze het liefst dat ik soms zonder zou voeden, maar dat lukte niet tot hij 4 maanden was en het tepelhoedje er steeds afpakte. Toen hapte hij opeens en ging t goed.
Mike viel ook vaak in slaap aan de borst en daarom verschoonde ik hem tussen de ene borst en andere door. Dan werd hij weer wakker.

Heb gewoon geduld en geef het niet op. Het is zeker niet erg dat je met tepelhoedje voedt. Dat is alleen maar goed, omdat je alleen het beste voor je kind wilt. Namelijk borstvoeding.

Heel veel succes ermee!

Groetjes Laura
 
Terug
Bovenaan