Tepels als schoteltjes ;-)

Afgelopen weekende mijn eisprong gehad volgens de cb-ovu-test en cervixslijm. Flink geklust zoals natuurlijk iedereen hier. En sinds gister tepels als kogels. hihi. heb ik nog nooit gehad. ze steken fier door al mijn bh's en t-shirts heen. Ze zijn waanzinnig gevoelig en groot. Als ik me  best doe kan ik denk ik radio538 ontvangen.  Vriendje vraagt steeds: laat ze nog eens zien, en als ik hem dan flash, rollen we van de aanblik van die gekke punten lachend over de grond.
Iemand ervaring met buitensporig grote tepels? Denk zelf dat me lijf een grap met me uithaald ofzo. Hoop nergens op, maar toch............
xxx

ik herken het wel
ik heb niet afgelopen maandag, maar die maandag ervoor mijn ei gehad.
mijn vriend merkt het ook op.
ik heb normaal niet zoveel gevoel in mijn borsten, maar ik heb het gevoel alsof ze nu steeds overeind staan.
en als ik ertegenaanstoot of zo dan voel ik het goed en krijg ik meteen weer een reactie,
dit heb ik nog nooit gehad.
ben nog aan het ontpillen, is mijn eerste zonder de pil, en denk dat het mijn lichaam is, maar vind het wel raar
moet ook meer plassen en heb blijvend slijm, sorry, en dat heb ik normaal ook maar een paar dagen.
kan je niet helpen, maar zit met het zelfde probleempje

Ben al jaren van de pil af, dus das het bij mij in ieder geval niet. Hoop natuurlijk voor jou ook niet.
Laten we dan maar brave meisjes zijn en onze Nod afwachten. Die van mij is pas 15 mei!!! das nog vet ver weg!! blèèèh, vreselijk om zo bewust te zijn van alles wat er op en ik je lijf gebeurd(of denkt te gebeuren)
xxx

quote: annetteprins reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-05-2006 20:26:11'));

Ben al jaren van de pil af, dus das het bij mij in ieder geval niet. Hoop natuurlijk voor jou ook niet.
Laten we dan maar brave meisjes zijn en onze Nod afwachten. Die van mij is pas 15 mei!!! das nog vet ver weg!! blèèèh, vreselijk om zo bewust te zijn van alles wat er op en ik je lijf gebeurd(of denkt te gebeuren)
xxx

nou laten we hopen dat het voor ons beide raak is, oh nee, ik mocht niet hopen haha
mijn nod is maandag de 8e dus dat duurt niet zo heel lang meer, ben er alleen zo veel mee bezig, probeer vanalles, maar ik blijf er zo aan denken, alles wat ik zie kan ik ermee in combinatie brengen, soms wordt ik boos op mezelf, zo van, hou nou eens erover op!
en moe wordt ik ook wel eens.maar ja de tijd zal het ons leren.
hoe lang ben je al bezig?

Ben al jaren van de pil af dus das het niet. Nou ja, laten we dan maar brave meisjes zijn en onze nod afwachten. Die van mij is pas 15 mei!! das vet ver weg nog.
GRRR
xxx

Ik zit nog maar in ronde 2 van 1e kindje dus mag nog nergens van uit gaan en zeker niet mopperen. Maar ronde 1 vond ik echt een drama. was er 24 uur per dag mee bezig. Nu al weer stuk minder. tot dat die gekke tepels ten tonele verschenen. Nu wordt in ene mijn vriend ook blij nerveus. Hij vraagt steeds of grote gevoelige tepels een zwangerschaps verschijnsel is. wat zijn mannen toch heerlijk onwetend!! hihi

Terug
Bovenaan