Tepels als schoteltjes ;-)

aha dat is dus het drama wat ik meemaak
heb maandag mijn eerste nod
zit dus in de 1e ronde, en kan aan nix anders denken, echt vervelend
heb je tips?
mijn vriend zegt ook steeds als ik misseijk ben of zo:
schopt ie al?
haha hij wil het net zo graag als mij, dat is wel fijn om te weten.

Tips? Nee zou het niet weten. Heb ronde 2 wel ovulatietest gedaan van clearblue en dat gaf op zich wel rust om te weten dat er eieren springen deze maand en dat we op tijd hebben geklust. Vond het vorige maand zo'n schot in het donker, zeg maar. Dus mocht ik niet zwanger zijn dan ga ik lekker verder met die ovu testen. Verder probeer ik zoveel mogelijk mijn aandacht op andere zaken (inclusief andere verse moeders of zwangere meiden) te richten. Dat ging op zich prima, tot dat mijn tepels zo uitbundig aanwezig begonnen te zijn. Ga nu ook weer inene denken dat ik vanalles in mijn onderbuik voel, maar roep mezelf morgen wel weer tot de orde. Probeer veel te relativeren en er rekening mee te houden dat het voor ons best wel eens een jaar ofzo zou kunnen duren. Maar ja, gevoel heeft in dit geval toch vaker de overhand. Gewoon doorbikkelen dus!!
hihi gelukkig zitten we met zijn alle op dit forum in hetzelfde ongeduldige schuitje!
xxx

Hoi meiden,
maak jezelf vooral niet gek. Ronde 1 en 2 da's pas net en misschien moet je nog even, dus nog alle tijd om er zoveel mee bezig te zijn.
Zoals Annet ook al zei: relativeer en probeer ook met andere dingen bezig te zijn.
Soms makkelijker gezegd dan gedaan, weet ik, maar toch...
Groetjes V.

tja ik doe mijn best en als ik op mijn werk ben, dan gaat het ook wel goed dan ben ik met mijn hoofd echt bij mijn werk, op die paar minuten af en toe na.
maar ja 4 dagen per week, dan zijn er nog 3 en nog de avonden over haha

Ach ja, zo herkenbaar. Gelukkig heb ik de aankomende dagen lekker vol gepland met leuke dingen. Heb gewoon amper de tijd om er over na te denken en om te testen. Dus dat komt prima uit.
Groetjes V.

en annette?
hoe is het bij jou?
al iets veranderd of niet?
bij mij is het nog steeds zo dat ze ieder moment van de dag rechtop gaan staan, vindt het wel vervelend eerlijk gezegd, want heb het zelf niet in de gaten vaak haha
dan krijg ik weer te horen:
heb je het koud?

Jahoor ook deze morgen staan ze weer fier op de voorgrond. Toen me vriend me vanmorgen gedag kuste om naar zijn werk te gaan, lag ik nog lekker onder het dekbed te snoezelen. Ik gleed met mijn hand over het dekbed ter hoogte van mijn borsten en voelde ze DOOR HET DEKBED HEEN!
Toen mijn vriend dit probeerde riep hij heel blij SJESUS!
We moesten weer erg lachen. Maar nu het zo warm word vandaag zocht ik luchtig tshirt, maar kon mijn beste vriendjes niet verstoppen.Tis een zwart tshirt geworden.  Heb gezocht naar een bh met naden over de tepels. Pijnlijk maar wel werk-vriendelijk. Zo hoeven mijn collega's niet de hele dag naar ze te staren.
hahaha dat ze ooit nog het onderwerp van zoveel stof tot nadenken zouden zijn. HAHAHA ik moet er wel erg om lachen allemaal
xxx

haha ja dat weer doet je de das om
ik draag meestal toch vrij strakke dingen, dus dan zie je het nog veel beter.
gelukkig is het bij mij niet zo erg als bij jou.
sterkte, en afwachten maar he haha!

Terug
Bovenaan