Bedankt allemaal. Ben ook zeker aan het genieten. En het is heerlijk dat je het gewoon hard op kan zeggen. Alleen op het werk houd ik nog even mijn mond. Mijn werkgever weet het wel en die vind het heel leuk voor ons. De rest krijgt het 5 maart te horen. Ik ben namelijk volgende week vrij, maar ben 28 februari jarig en ga dus 5 maart gebak uitdelen op het werk en dan laat ik een foto taart maken met de echo dan weet gelijk iedereen het.
Rain-Sanne moet de volgende afspraken nog inplannen. Ga met 15/16 weken een geslachtbepalings echo doen, met 20 weken de normale echo en dan met 25/26 weken een pretecho heb er nu al zin in. Ik kan begrijpen dat je de dagen kwijt bent met de gezelligheid daar nog heel veel plezier.
Tamchi, leuk he dat je dan ook leuke reacties terug krijgt.
Frannie succes vrijdag en hoop dat jouw kleine net zo aan het bewegen is, dat is echt zo'n mooi gezicht Jammer dat we het nog niet kunnen voelen, maar het zien was al heel leuk. Wij vonden het ook wel weer spannend maar gingen nu wel heen met meer vertrouwen en dat was helemaal terecht.
Succes allemaal en hoop dat jullie allemaal net zo'n mooie echo mogen krijgen als wij.