termijn echo gehad

Vanmiddag me termijn echo gehad.

Jammer genoeg bleek al snel dat het niet goed was..
De baarmoeder was direct te gevonden maar het vruchtje bleef zich maar verstoppen toen die eindelijk goed in beeld was bleek hij ten eerste te klein en ten tweede was er geen hartferquentie.

Na meeting bleek het zijn gestopt met 8,3 weken.

We zijn intens verdrietig ik voel me zo gruwelijk leeg ondanks ik de bloeding nog niet heb gehad..

Dus helaas ga ik jullie verlaten ik hoop dat jullie allemaal een prachtige zwangerschap mogen hebben en een prachtige zoon en/of dochter mogen krijgen.

Bedank voor jullie lieve woorden net een telefonisch consuult gehad met me verloskundige en we gaan heteen week afwachten of me lichaam zelf de zwangerschap af breekt en zo niet moet ik donderdag bellen en word ik in het ziekenhuis met medicatie geholpen..

O jemig wat ontzettend k** voor jullie. Hen tranen in mijn ogen staan, snap jullie verdriet!

Heel veel sterkte en ik hoop dat je niet in een hele week hoeft te wachten en dat het snel achter de rug is. Veel sterkte voor jullie.

He jakkes zeg! Wat vreselijk verdrietig voor jullie! Ik hoop voor je dat het snel achter de rug is. Helaas weet ik maar al te goed wat je door maakt... Heel veel sterkte!

Lief dromertje....ik vind dit zo gruwelijk oneerlijk! Wat een vreselijk rot nieuws, ben er rot van...ook ik weet helaas maar al te goed hoe je je voelt...geen woorden!
Dikke kus en heel veel sterkte! Xx suto

Terug
Bovenaan