termijn echo gehad

Bah.! vreselijk.
sterkte de komende tijd met het verwerken.. hopelijk komt het vruchtje er vanzelf af, en anders ook sterkte in het ziekenhuis!.

denk aan je.

Lieve lieve dromertje!

Wat verschrikkelijk....... ik weet er helaas alles van...
Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd. en probeer het zo goed mogelijk een plaatsje te geven......

Dikke kus! Mede maart mamma 2011

ik zie nu pas je bericht; wat verschrikkelijk! Veel sterkte in deze moeilijke tijd en hopelijk blijft het ziekenhuis je bespaart en komt het zelf eruit.
Wat een k*t nieuws!!!!

Ohh wat verdrietig voor jullie! Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Wij hebben twee jaar geleden precies hetzelfde meegemaakt. Wij kwamen er rond 11 weken achter, ook dmv een echo. Ik heb uiteindelijk een curettage ondergaan. Deze is mij heel erg meegevallen. Wat ik wel erg zwaar vond was de wachttijd, het duurde 2 weken voor ik geholpen kon worden. Dat was psychisch erg moeilijk! Doe vooral wat voor jullie op dit moment goed voelt, en neem je tijd om dit te verwerken. Ik wilde je dit vertellen (ook al heb je er niets aan) om je te laten weten dat je niet de enige bent die dit gebeurt. En er niet alleen voor staat. Wij zijn nu uiteindelijk zwanger van ons tweede kindje. Deze tijd komt voor jullie ook vast. Sterkte en liefs

Terug
Bovenaan