Termijnecho

Hoi meiden,

Hier ondertussen alweer 3 echo's gehad en wat is dat toch leuk zeg!

Was blij dat we vandaag een echo hadden had gedroomd dat het hartje gestopt was :-s

Vandaag de termijnecho gehad alles is goed ons kleintje is alweer 4 cm en bewoog met de armpjes zo leuk!

Heb 4 dagen kado gekregen ook niet vervelend haha maar vraag mij af of dat klopt omdat de vorige 2echo' s iets anders aangaven. Ach we zien wel...... Ben morgen gewoon alweer 11 weken!

15 april hebben we de nekplooimeting dus dat is alweer snel.

Groetjes Beauty
 
Met 11 weken kunnen ze de termijn veel nauwkeuriger bepalen. Als je op een kindje van 4 cm een mm ernaast zit, scheelt dat namelijk natuurlijk veel minder dan als je er een mm naast zit bij een kindje van 1,2 cm bijvoorbeeld. Dus de termijnecho bij 11 weken is denk ik veel betrouwbaarder (dat zegt mijn vk tenminste altijd. Ik ben ook al 2 keer met 42 en een keer met 41 weken bevallen, dus ze willen de termijn heel goed bepalen, omdat ze nu eens zelf de bevalling willen doen ;). (bij onze jongste had dat gezien de termijn wel gekund, maar ook hij had in mijn buik gepoept, dus dat ging 'm weer niet worden...)

Gefeliciteerd met de mooie echo! Ik hoop er over anderhalve week ook zo een te krijgen :D
 
Super een mooie echo...
Ben zo blij voor je...
Op naar de volgende

Geniet er lekker van

X
 
Wat fijn lieverd!! Blijft altijd weer een mooi moment zo'n echo en ik vond het elke keer weer een hele opluchting als alles goed was/is.

Ben zoooo blij voor je! Enne....dromen zijn bedrog. ;-)

Liefs Lynn.
 
Terug
Bovenaan