Termijnecho

Yes! We hadden gisteren een goede termijnecho. Ons beebje lag er helemaal relaxt bij. Ik was de week ervoor behoorlijk grieperig dus het was best een opluchting!

Wat ik wel heel raar vind is het volgende. Ik heb een medische indicatie en loop dus bij de gyn. Mijn volgende controleafspraak is echter pas over 8 weken. Ik lag er gisteren voor ik ging slapen over na te denken en toen vond ik dat toch raar. Bij mijn vorige zwangerschap ging ik om de 4 weken naar de vk. Dus ik heb vandaag maar even het ziekenhuis gebeld om het te vragen. En toen werd ik gewoon afgepoeierd! Het was heel normaal en als ik geen klachten had dan maakte het niks uit. Bij klachten mag ik altijd bellen.

Normaal gesproken ben ik vrij pittig van karakter, maar dat kwam er nu niet uit. Ik baalde echt toen ik had opgehangen. Je zou toch verwachten dat ze je in het ziekenhuis juist vaker op controle laten komen? Ik heb vanmiddag meteen mijn vk van vorige keer een mailtje gestuurd met de vraag voor nazorg na de bevalling en mijn verhaal van vanmiddag. Zij vond het ook erg vreemd.

M'n man was pissig dat ik me had laten afpoeieren, maar hij gaat morgen voor mij het ziekenhuis nog een keer bellen dus ik ben benieuwd!
 
Fijn he zijn goede echo. En dat is idd lang er tussen ik mag maandag weer op controle en daar zaten 3 weken tussen van de termijn echo ik hoop dat je meer duidelijkheid krijg en dat je sneller op controle mag komen Gr
 
Heel raar bij de vk ga je inderdaad om de 4 weken, het lijkt mij ook dat je juist in het ziekenhuis vaker op controle gaat.
 
Terug
Bovenaan