terra is bevallen

Harrie en Hanneke,
Van Harte Gefeliciteerd met jullie kleine meiske! Eindelijk is ze er, hè Hanneke! Je hebt je er super doorheen geslagen! En nu lekker genieten!

Hjerre,
Proficiat met je kleine zusje! Nu ben jij grote broer! Stoer hoor!

Heel veel plezier en geluk samen!!

Groetjes, Marloes en Marly

Heel hartelijk gefeliciteerd met jullie prinsesje!!!!!!!!!!!
Liefs Kirsten mv Tyche

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Elize. Hele mooie naam (tweede naam van Renée is Elisa, haha).

Dikke kus en lekker genieten,
Evelien

gefeliciteerd met jullie dochter geniet ervan!
groetjes mira en marek

gefeliciteerd!!!!!!!!

ik heb gewoon de hele topic gemist

Veel geluk met de kleine!!

Pauline

Hoi allemaal,

Even snel een berichtje van mij voordat ik weer mijn mandje in gaat. Ben speciaal voor jullie er even uitgegaan!
Het gaat goed met ons, gelukkig, maar ik zou ik niet zijn...Ik moest dus wel nog ietsje langer in het ziekenhuis blijven....helaas, mijn bloeddruk was nog iets te hoog, maar gelukkig in de middag weer gezakt en mocht ik toch weer naar huis, pffff
Hjerre is een schat voor zijn zusje, hij geeft echt alleen maar kusjes...dat is toch zo ontzettend lief en wat ben ik daar blij mee.
Wij zijn zeker heel gelukkig met ons viertjes en ik wil jullie allemaal bedanken voor alle lieve berichtjes en ondersteuning tijdens de zwangerschap! En bedankt voor jullie mooie kaarten allemaal

Beetje hak op de tak allemaal,

groetjes van een gelukkige mama van een met recht koningskoppel!

Van Harte Gefeliciteerd!

Geniet van jullie 2 wondertjes, je hebt je kranig gehouden in deze moeilijke zwangerschap. Petje af voor moeders.

Nu lekker rusten en genieten!

Liefs Nanda

Terug
Bovenaan