Terrormama be like ?

Hahaha dat woordje nee, is hier ook niet zijn favoeriete woord om te horen, maar wel om het zelf te zeggen ? Pooooh, wat kunnen ze toch boos worden om een schele niks ?
Overdag slaapt mijn zoontje ook gerust 2,5/3 uur. Gaat er zo tussen 12.00 en 12.30 uur in en slaapt dan ook tot 15.00/15.30 uur. Hij heeft dit ook echt nodig hoor! Hij gaat savonds rond 19.30 uur naar bed, maar kan nog makkelijk 1/1,5 uur liggen kletsen en keren in bed. Soms ook gepaard mer jammeren en zeuren. Laatst zei iemand tegen me dat ik zijn slaapje overdag in moest korten, dat hij dan wel meteen zou slapen en ook sochtends langer. Toch denk ik dat dat hier niet is, soms heeft hij van die daagjes ertussen dat hij overdag slecht slaapt, maar is dan savonds net zo gied nog n 1/1,5 uur aan t keten in bed en net zo goed om 6.00 uur weer op hahaha! En ook gewoon, ondat hij het echt nodig heeft nog die uurtjes slaap overdag. Ik heb dan een veel relaxter, uitgeruster kind ? Dan maar savonds nog n tijdje spelen, kletsen en keten in bed en sochtends weer vroeg wakker haha!
 
Oh ja, en hier ook lekker veel op pad! Gaat zo goed met hem! Helaas wonen wij niet in de buurt bij t strand, maar hier is genoeg ander moois en leuks om naar toe te gaan! En ook op bezoek bij andere gaat echt super goed, hij vermaakt zich dan ook zo super! En idd, vooral andermans speelgoed is leuk en interessant!
 
Jaaa ik vind ze ook echt nog te klein om het slapen over te gaan slaan hoor! Geloof ook nooit dat dat op deze leeftijd al heel goed is om te doen. Inkorten tja doen wij soms wel maar denk voor echt resultaat dat je dat toch een langere tijd moet doen om te zien of het effect heeft op de avond slaap tijden.
Hier nu al twee dagen echt wel soort gedoe met naar bed gaan of nou ja naar bed gaan gaat prima maar hele tijd zeuren en huilen... als we niet naar haar toe gaan gaat ze zo erg huilen dat ze gaat overgeven dus vind het heel lastig wat we ermee moeten want ze neemt natuurlijk ook gewoon een soort loopje met ons! 


Wat fijn hè dat ze zo lekker kunnen spelen als je bijvoorbeeld op visite bent heerlijk is dat!!!!
Nog plannen met de aankomende hele warme dagen?
 
Oooh ja, dat zeuren en jammeren dat overgaat in huilen ken ik. Wij gaan er telkens naar toe, maar niet meteen. Laat m echt wel even gaan hoor. En iddhij neemt ook gewoon n loopje met ons, maar ja, ik ga er uiteindelijk wel telkens ff naar toe hahaha! Ach, gaat ook wel weer voorbij. Zo af en toe heeft hij weer van die fratsen. Uiteindelijk is het dan goed en gaat hij vertellen. 

Wij blijven mooi thuis met dit hete weer , pfffff!! We hebben 2 maanden terug het zwembad opgezet, best een groot, en daar duiken we geregeld ff in! Lang leve een grote tuin op het zuiden ?
Gaan jullie nog wat doen?
En hoe verlopen de hete, zwoele nachten bij jullie? Heeft ze er veel last van?
Hier kwam hij maar moeilijk in slaap gisteren. Om 22.15 uur ben ik nog n keer bij m geweest, toen sliep hijnog niet... zi zielig!
 
Zo daar ben ik weer haha! Wat een warmte hebben we gehad hè jeetje en nog is het best warm. ? Ja wij gaan ook vaak toch ff kijken als het lang aanhoudt hoor wat er dan is. Laatste dagen is het vaak in 1x slapen maar dan zijn we de middag naar het strand geweest en wat later thuis nog douchen en eten nou dan is ze helemaal klaar ! Ze slaapt prima met de warmte gelukkig alleen lag ze soms wel wat later door dat we na het eten nog even naar buiten gingen of wat later van het strand kwamen! Hoe zijn de warme dagen bij jullie verlopen? Lekker zeg een groot zwembad dan hoef je ook niet de tuin uit! Heerlijk... vind dit weer wel beter dan dat extreme hoor poehhh!
Ik moet maandag weer aan het werk sinds drie weken zal ook even goed wennen zijn heb nog geen zin. 
 
Terug
Bovenaan