terug gaan werken

Hoi,

Ik vind het echt heel vervelend voor jullie dat je het hier zo moeilijk mee hebt. Ik kan me het goed voorstellen hoor!
Zelf heb ik het geluk dat ik alleen 's nachts werk. (2 nachtdiensten per week) dus ik heb eigenlijk weinig oppas nodig, want dan is Marcel wel thuis.

Maar ik vind het zelfs bij m'n grote meiden nog vervelend als ze niet thuis zijn.
Nadia (6 jaar) en Céline (3 jaar) mochten vannacht bij m'n ouders logeren, maar dat vind ik echt niks! Ik had echt de neiging om vanmorgen om 07.00 uur al te bellen of ze wel lekker hadden geslapen!
Niet dat ik bang ben dat het niet goed gaat, of dat m'n ouders het niet aankunnen, daar twijfel ik echt niet aan, maar je wilt ze gewoon liever onder je eigen dak hebben hè?

Liefs Annemarie

PS: terwijl de meiden het natuurlijk helemaal geweldig vinden om te mogen logeren!

Hoi Helga,

Dit is mijn laatste week, ik ben dan 5 maand thuis geweest, ik zie er
ook als een berg tegenop om weer aan het werk te gaan! Ik ga
vrijdagmorgen eerst een dagje meelopen, om er even aan te wennen.

Alleen al het idee dat je je kind bij een ander achter moet laten!

Groetjes majoor

Hoi, ik ben nieuw op deze pijler, maar wel een september 2006 mama (05-09-'06). Ook ik heb 5 maanden thuis gezeten en ben afgelopen week (woensdag) weer begonnen met werken. Ik zag er als een BERG tegenop, en heb dinsdagavond een mega-huilbui gehad ("ik ben een slechte moeder, ik wil haar niet wegbrengen, alleen IK snap haar en ZIJ snappen niet wat ze wil", en dat zo een uur lang... Mijn vriend was heel lief en probeerde me gerust te stellen, maar ik wilde gewoon alleen maar janken! Ook was ik heel bang om woensdagochtend bij het kinderdagverblijf in tranen uit te barsten, maar dat viel gelukkig mee. Ik hield het droog, waarschijnlijk omdat alles er al de avond ervoor uitgekomen was!

Uiteindelijk viel mijn eerste werkdag wel mee, eigenlijk viel mijn hele eerste werkweek wel mee (ik werk 2 hele en 2 halve dagen, op woensdag t/m zaterdag). Ik vond het toch wel fijn om weer eens onder volwassenen te zijn, haha! Maar wat was ik blij toen ik woensdag aan het einde van de dag m'n meissie weer op mocht halen...

Voor iedereen die binnenkort weer moet gaan beginnen: Sterkte!

Groetjes,
Myrna (mama van Isis)

Terug
Bovenaan