terug naar het ziekenhuis :-(

A

Anoniem

Guest

Afspraak met de VK was zonet, en de beeb ligt dus nog gewoon precies hetzelfde. Ondanks de moxa-therapie en al de bewegingen, gewoon nog lekker eigenwijs in stuit. Balen dus !!

Volgende week een afspraak in het  ziekenhuis voor een poging tot uitwendige versie. Nou schijnt daar de slagingskans ook maar 40% van te zijn... Schiet lekker op ! Als dit niet lukt, blijf ik dus bij het ziekenhuis onder controle en zal er later gekeken moeten worden of een KS nodig is of dat we evt. een stuitbevalling kunnen proberen. Beide geen pretje, lijkt me ! Als het wel lukt, mag ik terug naar de VK.

Tja, na ruim drie jaar eindelijk zwanger, dus 'moeilijk "erin", moeilijk "eruit"' zal de kleine gedacht hebben...

Ach wat balen zeg! Nu maar hopen dat ze het met een uitwendige versie kunnen redden,om het kindje te draaien!

Vervelend hoor,ik wens je sterkte en hoop voor je dat het lukt.
Hou je ons op de hoogte?

Liefs,Ingrid

Wat vervelend voor je. Ik hoop dat het allemaal gaat lukken!
Maar kop op nog even en je hebt je kindje!!!
We lopen gelijk op! 30 dagen!

Sterkte Natas
en hou ons op de hoogte!

Hoi hoi,

Begrijp dat dit vervelend voor je is. Maar blijf positief het belangrijkste is dat jullie kindje gezond is of het nu een kz of stuit bevalling wordt. Jullie krijgen binnenkort jullie wonder in je armen. Probeer je er niet te druk over te maken maar uit te kijken naar jullie kleintje. Geniet van je zwangerschap!

Groetjes Sylvia

Hallo,

Ik zal voor je duimen dat ze de baby kunnen draaien. 40% is toch best een goede kans.
Zelf zou ik ook wel een beetje balen als het niet lukt, maar ja dan is het niet anders.

Heel veel sterkte volgende week! En laat even weten of het is gelukt

groetjes Empe

Das even een domper zeg. Nu maar hopen dat de kleine niet zo eigenwijs blijft en zich volgende week goed laat draaien! Ik ga voor je duimen.

Syl

Hoi,

Jammer dat de therapie bij jullie ook niet heeft geholpen.
Probeer je niet te veel zorgen te maken over wat het moet worden, een KS of een stuitbevalling. De gynaecoloog zal samen met jullie beslissen wat het beste is. Maar wat hij ook zegt, het blijft jullie keuze.
Ik vond het ook heel erg moeilijk om te moeten kiezen. Ik denk dat ik uiteindelijk toch voor een bevalling had gekozen. Ik heb niet hoeven kiezen, nog voor we een keuze gemaakt hadden besloot Jochem al te komen. En alles ging zo snel dat we niet eens over een KS na hebben kunnen denken. De bevalling vond ik er meevallen.
Succes met je keuze, ik hoor graag wat het wordt...
Groetjes Angela

Hoi Hope,

Aaaach, wat balen  nou.
Kan me voorstellen dat je ervan baalt dat die laatste wkn niet vlotjes verlopen.
Maar wacht nu eerst die versie even af voordat je aan alle andere dingen gaat denken (makkelijk gezegd hoor van mij, zou ik denk ik ook niet kunnen).
Misschien is die kleine niet zo eigenwijs als je denkt  en lukt de versie wel en kan je gewoon normaal bevallen.
Maar idd wat je al schreef; moeilijk erin en moeilijk eruit.
Maar probeer maar voor ogen te houden dat jullie daarna wel een mooi gezond kindje hebben. Dat is toch jullie uiteindelijke doel.

Ik ga heel hard voor je.

Kruimel (37 + 5)

Terug
Bovenaan