terug naar het ziekenhuis :-(

Dat is balen zeg!
Ik duim voor je dat de versie zal lukken.
En anders is het jammer, maar gelukkig niet het ergste.

Groetjes Rinske 39,1wk

Hoi Hope,

Blijf positief denken.
Ik ben bijna 17 jaar geleden bevallen van mijn zoon in stuitligging en dat was een gewone natuurlijke bevalling. Ze hebben het destijds ook geprbeerd te draaien maar dat is niet gelukt. Ik heb de bevalling als heel goed ervaren en had hele goede begeleiding van de gyn en mijn vk. ( ben zelfs op de baarkruk bevallen ).
Dus ervaar het niet als rot zo'n stuitligging en kan ook heel goed gaan zoals in mijn geval. Ik had een gyn die voorstander was van natuurlijk bevallen bij stuitligging.
Nu 15 maanden geleden heb ik een dochtertje gekregen en zij lag met koppie naar beneden en ben ik lekker thuis bevallen.
Veel succes en je kan het.

Groetjes
Petra ( mama van Roy bijna 17 ( 19 okt 1990  ) en Claire 15 mnd ( 22 jun 2006)

Allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve reacties !! Ik weet ook als geen ander dat het feit dat we eindelijk een kindje krijgen veel belangrijker is dan op welke manier !!

Heb inmiddels iets meer rust en we zien wel hoe het gaat dinsdag. Eerst morgen de sleutel van ons nieuwe huis, kunnen we eindelijk aan de babykamer beginnen, want de nesteldrang viert hoogtij. Wil van alles, maar ja, heeft nu geen zin, morgen dus meteen beginnen met afstomen behang en verven babykamer. En dan komen dinsdag de meubeltjes. Als onze wasmachine en droger zijn verhuisd (volgende week vrijdag) ga ik dan lekker alle kleertjes wassen en de kast en commode inruimen. Ik heb er zo'n zin in !

groetjes !

Terug
Bovenaan