Terug naar kantoor - kolven of eerder naar huis?

Mijn borsten stonden om 11/12 uur echt op knappen. Ik denk dat het lastig gaat worden om te rekken tot na 3 uur. En je productie gaat dan wel snel achter uit. 2 keer een half uur kolven zou ik voor kiezen. Of 1 keer tijdens de lunch pauze. 1 keer een half uur en dan om half 4 naar huis.
 
Op een werkdag van 8.00 tot 16.00 is 1 uur kolftijd echt wel voldoende en ook schappelijk. Je maakt geen werkdag van 7.00 tot 17.00 bijvoorbeeld he, dat scheelt nogal!
Kolven red je idd wel in een half uur, dus als je een uur krijgt zou ik ervoor kiezen om 1x te kolven rond 12.00 en dan rond 15.30 (half uur eerder) naar huis om live te voeden/thuis te kolven. Van 8.00 tot 15.00 niet kolven is best lang, en dan mis je toch ook een voeding per dag voor je kindje? Of heb je een enorme voorraad in de vriezer dat je dit kunt opvangen?
 
Nogmaals dank voor alle reacties, fijn om te lezen hoe jullie erover denken en wat jullie adviseren.
Ik denk inderdaad dat ik start met half uur kolven rond 12:00u en dan om 15:30u naar huis. Dan kan ik hopelijk wat voor de file aan naar huis en vervolgens live voeden thuis. Het is spannend weer aan het werk te gaan, maar we komen er vast en zeker uit! Gelukkig is mijn leidinggevende tot 10 januari nog met verlof wat me ietwat rust en ruimte geeft om het uit te proberen.
 
Terug
Bovenaan