terug naar nachtvoeding

Hoi, mijn dochtertje van nu 6 maanden, had dat ook s'nachts wakker worden, 3 weken lang, ze was toen 5 maanden, toen gaf ik wel iedere x de fles (ze dronk toen 6 flessen per 24 uur van 200ml). Dat vond ik zelf op een gegeven moment veel, dus had ik maar alvast opvolgmelk gekocht en dat gegeven en bij de laatste voeding van 24.00uur nutrix erdoor heen gedaan toen sliep ze wel als een blok. En ze drinkt nu 4 flesjes van 200ml en fruit en groente tussendoor niet veel maar wel genoeg.Het cb hier vertelt er niet zoveel over die zeiden dat ik nog niks mag geven voor het 6 maand geen bijvoeding dus ivm allergien maar ik merk aan me dochtertje dat ze het nodig heeft, en ze krijgt al voeding voor hongerige baby's.
 
Hoi Syl,
Gecondoleerd met je moeder.
ik heb ook het boek "Oei ik groei" in huis (AANRADER VOOR ALLE MOEDERS!) en mijn dochter heeft ook sinds ze ± 4 maanden oud was snachts om voeding gevraagd,
omdat zijn/haar ontwikkeling een sprongetje maakt veranderd je kind zijn (eet)gedrag en hierna merk je dat hij/zij weer wat nieuws heeft bijgeleerd, kraaien, omrollen met voeten spelen enzovoorts.
Zo heeft hij/zij meer behoefte aan eten en zo eet je kind bijna niets meer.
het boek is te koop voor ongeveer
17 à 18 euro in de boekwinkel
veel succes en sterkte
groetjes Claud
 
Terug
Bovenaan