Terug trekken.

A

Anoniem

Guest
Hey lieve meiden!

Ik ga me voorlopig even terug trekken.
Anderhalve week geleden IUI 3 gehad, maar voel nu alweer dat mijn ongi eraan zit te komen over een paar dagen. Ben ook niet echt in opperbeste stemming ofzo.
Bovendien valt het de laatste week erg zwaar als ik lees dat er iemand van jullie zwanger is. En vat het niet verkeerd op, ik gun het echt iedereen, echt waar. Toch krijg ik een steek van jaloezie en wil het liefst de ipad door de kamer gooien. Geloof me, ik gun het echt niemand om zo lang bezig te zijn, maar heb steeds vaker het gevoel 'ingehaald' te worden.
Daarom denk ik dat het goed is om hier even weg te gaan. De rust in mezelf weer terug te vinden en weer wat positieviteit in mijn leven te brengen. Nou ja, te proberen.

Komende maand houden we even een maandje rust. Iig de evaluatie van de afgelopen IUI's, maar die is duidelijk: geen resultaat. We gaan dan ook kijken of we verder gaan met IUI of doorgaan naar IVF. Die afspraak mag ik pas maken als mijn ongi is doorgebroken.

Al met al dus ook niet veel te melden komende weken.
Meiden, ondanks alles hoop ik over een paar weken toch veel namen niet meer te zien hier!

Succes en tot over een paar weken!

Liefs Daisy

Hoi Daycey!

Ik kan je besluit heel goed begrijpen hoor!

Neem even afstand en ik hoop dat je je snel beter voelt.

Heel veel succes met het gesprek.......

Knuffel!

Hey lieverd!
Oh ik snap je heel goed hoor!! Ik vind het heel knap van je dat je even afstand neemt! Je moet echt aan jezelf denken!
Natuurlijk gun je het anderen ook om zwanger te zijn maar het blijft niet leuk om te lezen, heb ik ook maar het blijft moeilijk! Je wil zelf ooook!

Neem alle tijd meid, als je er weer aan toe bent kom je gewoon weer hier terug, hopelijk met positief nieuws!

Ik geef je een heeeel dikke knuffel, ik hoop dat je hem kunt voelen!!

Kus Mascha

Daycey: ik begrijp je volkomen. Heel veel stertke, rust lekker uit de komende maand, zodat je de maand erna met volle moed er weer tegenaan kan. Hoewel elke maand er 1 is, is een maandje rust wel goed, om even de spanning eraf te halen. Even niet bij elk krampje denken dat het zover is.

Sterkte meis, en tot over een maandje (of wat).
Wenser

Hoi Daisy, Ik begrijp je besluit heel goed! En ik wil je wel meegeven dat ik al maanden jouw berichten met enorme bewondering lees! Ik hoop dat je de komende maand de rust vindt om er daarna weer met goede moed tegenaan te gaan en ik zal je missen hier op het forum! Veel succes en veel liefs toegewenst!

Lieve Daisy,

Ik begrijp je heel goed! Ik heb soms datzelfde gevoel! Ik vind het heel knap van je dat je even een soort pauze inlast en weer even jezelf en je man op de eerste plek gaat zetten, tijd voor elkaar en voor andere positieve dingen! Wel ga ik je missen, om je altijd lieve woorden en je ervaring met de IUI, ik zie je toch een beetje als mijn steunpilaar terwijl je daar waarschijnlijk helemaal niet op zit te wachten....anyhoe: je bent dapper en sterker dan je denkt en toch hoop ik dat die vervloekte rot duivels nou eens weg blijven en ook jullie grootste wens eens in vervulling mag gaan!

Meid, hou je taai en een dikke knuffel!!!

Liefs Lynn.

Lieve Daisy

Ik begrijp heel goed dat het je zwaar valt als iemand weer zwanger achter zijn naam mag plaatsen..
Misschien is het voor jou idd goed om minder met het forum bezig te zijn en hopelijk kun je elders je afleiding vinden..
Ik hoop van harte voor jullie dat jullie ukkie ook snel mag komen!
Rustig aan he

Liefs

Dankjewel meiden! Fijn dat jullie het begrijpen. Ik hoop zelf ook echt de rust weer terug te vinden. Voorheen hielp het goed om me even niet met het forum bezig te houden.

@ Lynn, als je vragen hebt over IUI, mag je me gewoon privé mailen, hoor! daisy_wiegel@ hotmail.com. Ik voorzie je graag van advies! Is toch anders dan via een forum vind ik.

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan