Terug trekken.

Hoi Daycey,

Ik snap je echt helemaal ik heb precies hetzelfde gevoel en steeds meer en kan het steeds moeilijker plekje geven en vind het ook steeds oneerlijker wij zijn nu dik anderhalf jaar bezig !!!

Je hebt helemaal gelijk dat je je even terugtrekt van het forum .

Ik hoop dat je je rust weer terug kunt vinden en dat als je terug komt je wel ook met goed nieuws komt het is je zo enorm gegund echt waar als iemand nu blij nieuws mag krijgen en ik dat ook "eerlijk" vind dan is dat echt voor jou !

Dikke knuffel vanuit Brabant

Hey meid,

Heel goed dat je even afstand neemt van alles, het zal niet makkelijk zijn maar wel een goed begin.
Even een pauze zal je denk ik wel helpen.

Heel veel sterkte en probeer aankomende tijd positieve dingen te doen!

Liefs Ram24

ach gut..ik heb tranen in mijn ogen..
meid wat naar voor je..
ik hoop dat je je snel beter/sterker voelt..
en dat je ook snel in verwachting raak!

sterkte..

Hoop voor je dat de rust je even goed doet en hoewel het bij mij inmiddels wel weer gelukt is, vergeet ik ook de periode niet meer dat het niet wilde. Al die ziekenhuisbezoekjes, al die teleurstellingen. Ik kan me voorstellen hoe je je voelt als je leest dat een ander wel zwanger raakt. Heb regelmatig de ogen uit mijn kop gejankt. Ooit komt ook jouw dag. En ik hoop uit de grond van mijn hart dat dat zo snel mogelijk mag zijn. Maar dat wil niet zeggen dat het nu makkelijker wordt. Meid ik geef je een dikke knuffel en laat toch mijn duimpjes nog een tijdje draaien hoor.

Liefs Supertje

Ik begrijp je helemaal, ik zou ook extra gefrustreerd worden en jij wil onderhand ook wel eens een topic plaatsen met het onderwerp: "ik ben zwanger!"
Ik gun het je enorm meid, hopelijk heeft de rust voor jullie effect. Sterkte met alles!

Terug
Bovenaan