Terug uit het ziekenhuis...een heel verhaal

Hoi Inge, allereerst wil ik even zeggen dat jou verhaal hier echt wel thuishoort hoor, volgens mij leven wij allemaal erg met je mee, dus gewoon blijven posten wat mij betreft! Heel veel succes morgen met de vlokkentest, ik blijf voor je duimen voor een wondertje!

Kus, Pleun

hoi,

wat een verhaal zeg. hoop echt voor jullie dat het goed komt

vrienden van mijn zusje kregen bij week 20 ook te horen dat hun kindje vocht in het hoofdje zou hebben. daar werd ook tegen gezegd dat het zeer waarschijnlijk zelf af zou komen. wonder boven wonder is het kindje geboren. ze hebben wel wat vocht uit het hoofdje weggezogen. springt nu vrolijk in het rond en loopt niet achter bij andere kindjes. hopelijk geldt dit voo jullie ook...

heel veel sterkte
liefs, Audrey

Hoi Inge,

Tuurlijk hoort je verhaal hier thuis, waarom niet!!!!
Vindt het gewoon vreselijk voor jullie, ben je eindelijk zwanger en nu dit het is niet eerlijk, maar ja het is nu zo!!!! Hoop dat één van je kindjes toch gezond genoeg blijkt te zijn, het zijn echte vechters!!
Nou heel veel succces morgen en laat je nog weten hoe het is afgelopen!!!
Steek een extra kaarsje voor jullie op en ga zeker hard duimen!!!

Dikke knuffels Sandy  

Hoi Ing...

Goh meis...wat een verhaal weer...
Het is zo moeilijk voor jullie.
Maar volgens mij zijn jullie allemaal heel sterk.
En natuurlijk hoort jouw verhaal hier nog steeds thuis. Jij hoort er gewoon bij en wij willen allemaal heel graag weten hoe het met jullie gaat.
We willen jullie kunnen steunen..en troostende woorden kunnen geven, voor zover dat mogelijk is in deze situatie.

Ik wens jullie zo ontzettend veel liefde, sterkte.troost, geluk en gezondheid toe!
Er kunnen  niet genoeg kaarsjes branden hiervoor....maar ook aan deze kant van de computer brandt voor jullie een reusachtige kaars.

Wij blijven je volgen! En voor jullie hopen!

Liefs Linnepinnie

Heel veel sterkte ! Hopelijk krijgen jullie snel goed nieuws ! Het is je zo gegund.

ik denk aan jullie en jullie "kleintjes in de maak"  

Terug
Bovenaan