Terug van een zeer slechte en emo vakantie...

Hé Jakkes!

Ik kan me voorstellen dat je door dit alles het gevoel hebt opnieuw aan vakantie toe te zijn......EN HOE!

Ik vindt het heel vervelend en rot voor je.....

Ik hoop dat de volgende test anders uitpakt voor je vriend en jij.........

sterkte meisie.............

Heey meid,

Wat een baalvakantie!!! Ik heb vaak aan je gedacht de afgelopen tijd. Wat een domper ook om je vakantie mee te beginnen!!

Heel veel sterkte meis en een dikke knuffel jou kant op!!

Heel veel liefs ciomama

Hey lieverd,

Wat balen zeg!! Ik kan me goed voorstellen dat je niet zo'n leuke vakantie hebt gehad!! Alles lijkt dan ook tegen te zitten...BAH!!

Hoe gaat het nou straks verder? Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat het in de nabije toekomst allemaal positiever mag gaan verlopen!

Good Luck!! Dikke knuffel Lynn

Ach meis, wat een ellende voor jullie.Ik heb de laatste paar dagen steeds gekeken of je al terug was, met de hoop op goed nieuws van jou e nu dit.k Weet niet goed wat ik daar nou op zeggen moet.Kan me voorstellen dat je moedeloos en onzeker bent.Maaaaar, op zn duits zeggen we'' Der Hoffnung stirbt zu letzt'' !!!! Ik wens je veel succes en sterkte voor de komende tijd.Ik zal aan je blijven denken!!!

Je had overigens hier wel ff een lekker bakkie koffie kunnen komen halen op weg naar Oostenrijk, of ben je niet voorbij Stuttgart gereden ;)

Sterkte ook met je klas weer op orde brengen, k hoop dat je toch weer met plezier aan t werk gaat!

Liefs voor nu en tot later.

Gerrie

Bedankt voor jullie lieve reacties allemaal! Jullie zijn schatten!

Hoe het nu verder gaat is even afwachten tot de gyn terug is van vakantie.
Iig wordt de test nog een keer gedaan om te kijken of het resultaat dan beter is. Misschien dat er door middel van bepaald eten ofzo nog iets te beïnvloeden is... Geen idee, maar is wel een vraag van ons!

Na de operatie van mij wordt er verder gekeken naar het vervolg. Dat is allemaal afhankelijk van wat ze vinden in mijn buik. In elk geval weer zoveel maanden proberen (pfff... probeer al 24 maanden in september) en daarna weet ik het niet meer. Misschien IUI als het mogelijk is en anders weet ik het echt niet...

Terug
Bovenaan