Terug van geweldige vakantie maar IUI helaas mislukt!

Hoi meiden,

Nou ik ben er weer hoor! We hebben 2 heerlijke weken gehad op Kreta. We zaten in een kleine accomodatie wat werd gerunt door pa, ma en zoon. Die mensen stonden te janken toen we naar huis moesten dus toen kwamen mijn waterlanders ook. Het was zo warm en zo bijzonder dat we vast nog een keertje terug gaan.
Afgelopen zaterdag werd ik helaas ongesteld. IUI nr.3 heeft dus geen resultaat opgeleverd. Ik heb meteen een groot glas rose in laten schenken om het verdriet even te verwerken en we hebben toch nog lekker genoten van onze laatste vakantiedagen. Ik heb gisterochtend vanuit Kreta gebeld voor IUI nr. 4 dus we gaan meteen door naar de volgende ronde. Dinsdag begin ik weer met bloedprikken.

Lfs inge

Hoi Inge,

Ik lees al een tijdje mee en heb ook wel eens een berichtje geplaatst maar jouw naam zag ik zo vaak voor bij komen. Ik vind jou altijd bijzonder meelevend. Vaak heb ik de afgelopen dagen gedacht:" Die moet volgens mij ook bijna terug komen van vakantie" En ja hoor je bent er weer! Wat ontzettend balen dat IUI weer niet mocht slagen. Hoop echt dat jij snel aan de beurt mag zijn!

Liefs Gerda

Hoi Inge,
Goed te horen dat jullie zo'n lekkere vakantie hebben gehad! Zo zie je maar dat er nog genoeg leuke dingen zijn ondanks alle ellende! Jammer dat de IUI mislukt is maar heel fijn dat jullie meteen weer doorgaan! Volgens mij gaat het zo langzamerhand weer helemaal de goede richting op bij jullie en dat is toch fantastisch. Het zal niet meevallen om weer in het kale, saaie Nederland te zijn maar dat went wel weer. Wij zijn afgelopen vrijdag teruggekomen uit Italie en het lijkt nu alweer zo lang geleden. Heel veel succes met jullie 4e IUI, ooit komt het goed...... groetjes Noor

Welkom terug!!! Wel gezellig dat iedereen weer van de vakantie terug komt. Balen natuurlijk dat de iui niet gelukt is!! Het was je erg gegund.
Heel veel succes met de 4e iui!!

gr
Marielle

He Inge,

Zo te lezen heb je een heerlijk vakantie gehad!
Wat balen dat je weer ongi bent geworden zeg, het is je zo gegund!

Dus we gaan weer door voor de volgende ronde, geven niet op en zullen toch  zeker een keer  slagen! Zeker nu het virus hier zo heftig is de laatste tijd!

Heel veel succes met je 4de IUI!

Liefs Belle.

Heeey INg,

Welkom terug in het natte kikkerlandje!!! Balen dat het anders is gelopen als gewenst! Was zo mooi geweest, ik had het jullie enorm gegund. Hoop dat het een beetje met je gaat enne groot gelijk van die rose!!!!   Meteen door naar de 4e ronde, ik ben al weer druk aan het duimen voor jullie en hoop echt dat het deze keer wel gaat lukken. Het zal potjandorie eens tijd worden!!!!!!!!
Zet m op  we gaan er voor!

Dikke knuf Sjan

Hoi Inge,

Jammer voor je dat je niet zwanger bent. Maar ik heb een vraagje voor je jij gaat nu voor je 4e IUI zoals je schrijft maar ik heb daar nog nooit van gehoord wat is IUI eigenlijk.
ik lees dat er al meer vrouwen zijn die dat schrijven misschien kan ik dat ook eens aankaarten bij mijn gyn. ik moet een vrijdag beginnen met clomifeen. dus mocht dat niet lukken dan kan ik iets anders aankaarten.
Succes bij je volgende behandeling.

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan