Terug van geweldige vakantie maar IUI helaas mislukt!

Lieve Ing!

We hebben al uitvoerig over en weer gemaild, maar ook hier wil je nog even zeggen: Shit..... had zo gehoopt dat het nu eindelijk eens gelukt was

Kop op meis, en we gaan samen volledig voor de 4e keer!

Het gaat ons eens lukken echt waar!

Ik duim voor je!

Cynt

Hee lieve meiden!

Wat super dat jullie zo masaal hebben gereageerd hebben op mijn bericht. Echt heel lief hoor!!! Het doet me erg veel goed.
Door de vakantie is het leed van de mislukte IUI wel een stuk minder hoor. Het is een echte aanrader om er tussenuit te gaan na een behandeling. Maargoed het blijft natuurlijk verdrietig en het vertrouwen is ook aan het wegebben...

Linda, IUI is niet in 1 zin uit te leggen en het wordt ingezet als er bv sprake is van slecht zaad of vijandig slijm ed. (er zijn nog meer redenen) Het hangt er dus helemaal vanaf waar bij jullie het probleem ligt. Als je op Google eens IUI intikt dan krijg je mega veel info te lezen.

Hi Inge!!

Welcome back!!!
Dus heerlijk genoten van jullie vakantie??
Wij zijn al wat eerder terug, maar k kan ook wel zeggen dat onze vakantie SUPER goed heeft gedaan..wat waren wij daar aan toe!
Wel dat zal voor jullie ook wel zo gelden, en nu met frisse moed de volgende behandeling weer in...
Volgens mij gaan wij gelijk op!!! Afgelopen dinsdag kwam mijn ongi..dus dag 1..op13 sept.. morgen dus beginnen met Clomid..23 sept eerste fm.. 24 sept jarig... en k vermoed 26/27 sept IUI...
Tja voor ons IUI numero 3...we hadden dus verplichte pauze van 2 maanden vanwege de zomerstop van t lab..

oke..meer tijd heb k effe niet..later reageer k wel meer!!

simone

Hoi Simoon,

Jullie hebben het dus ook heerlijk gehad. Wat vergeet je zo'n vakantie weer snel he. Pffff ik zou zo weer boeken als ik zou weten hoe het zo verlopen met het zwanger worden enzo.
We lopen inderdaad zo'n beetje gelijk als ik jouw verhaal lees. Je bent dus alweer druk in de weer met de hormonen. Ik verwacht de IUI zo rond de 21ste. Dinsdag begin ik weer met bloedprikken en omdat ik vrij regelmatig ben met mijn cyclussen verwacht ik ook deze keer de IUI in het weekend (vorige was op zaterdag). Het enige wat het kan beinvloeden is dat ik heb gevlogen. Vaak is de boel dan even van slag. Even afwachten dus.
Hoeveelste poging is dit ook alweer voor jou want ik ben even de tel kwijt hoor!

lfs inge

Ja nr..3
is idd lastig als je de bovenstaande berichten niet meer kan lezen als je wat in wilt tikken...

Hebben nu 2 verplichte maanden stop gehad..en k kan alleen maar zeggen dat k t achteraf heerlijk heb gevonden.

Ik denk/weet zeker dat wij er veel te veel mee bezig waren.. Maar ja, ook wij hebben de laatste jaren heel wat op ons bordje gehad.. dus misschien wel logisch dat t je dan een beetje teveel wordt. Ik herkende je verhalen dan ook wel van de afgelopen maanden. Ook mijn vriend had bijna zoiets van we kappen met die kinderwens als t allemaal zo moet.

Gelukkig nu 2 maanden verder en k voel me weer een stuk sterker in mijn schoenen staan; ik weet precies wat k verwachten kan (verloop behandelingen/hormonen etc); ook geen hoop in de afgelopen 2 maanden; ik weet gewoon zeker dat t niet op de natuurlijke manier wil.
Dus effe geen pilletjes en hormonen.

Okai jij bent dus een paar dagen eerder; komend weekend al..k zal voor je duimen. Ik mag as vrijdag voor folikel meting en dan vermoed k dat k zaterdagavond Pregnyl mag spuiten en dan maandag IUI. Misschien 1 dag uitloop, maar bij mij kun je de klok er ook opgelijk zetten wat betreft mijn cyclus..
Alhoewel..de afgelopen 2 maanden had k zonder hormonen inenen 2 x 28 dagen ipv 31..hoop dat dit met hormonen doorzet..heb k wat minder dagen af te wachten.

Voor t geval je t niet (meer)  wist k gebruik hormonen omdat ons ziekenhuis dat als "standaard" gebruikt tijdens IUI..en k ben er qua kansen helemaal niet rouwig om...

groetnis simone

Hee!

In eerste instantie baal je van die opgelegde pauzes maar vervolgens is het inderdaad best prettig om tot rust te komen. Even verstand op nu zeg maar. Je wil natuurlijk zsm zwanger raken maar je hebt soms gewoon een break nodig of je het wil of niet.
We lopen inderdaad bijna gelijk.
Ik gok op zaterdag maar zeker weten doe ik het niet. Even afwachten dus. Morgen pas voor de 2e keer prikken dus het is nog niet erg spannend.
Jij verwacht dus maandag. Meestal komt dat wel uit he als je zo regelmatig bent.

Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik geopereerd moet worden aan mijn voeten. Heel lang verhaal maar ik mag niet zwanger zijn en moet de behandeling (IUI)  er weer voor onderbreken. Houdt het dan nooit op.....

lfs inge

Terug
Bovenaan