Terug van weggeweest (incl. foto's)

A

Anoniem

Guest
Heeeey meiden,
Hierbij weer eens een berichtje van mij. Vandaag net terug gekomen vanuit Noord-Limburg. Tygo heeft het er prima naar zijn zin gehad, gelukkig. Pappa en mamma niet zo. Wat een K*T-camping zeg. Ongelooflijk veel hangjongeren, jeugd met lagen plamuur op hun gezicht, mobieltje op één of andere muziekstand wat een heel schel geluid geeft. Ontzettend vieze toiletten en sanitaire voorzieningen (vaak veroorzaakt door de jongelui). Zelfs de babyroom waar ik Tygo onder de douche en in bad deed was elke keer een drama. De ene keer lagen er gebruikte make-up doekjes, lege wax-potten en papier-/omhulsels van artikelen. Zelfs 1x lag er een gebruikte tampon op de commode..... Nou GETVER!!!! De babyroom was een ruimte met 3 douches (in verschillende hoogtes) en een soort vergrootte wastafel met een kleine ruimte ernaast op je kind op te zetten/leggen. De wastafel/bad had een kraan die je eruit kon trekken als douchekop met slang. Nou, in de tweede week zat er al geen slang meer tussen en kon er dus geen kind meer in bad. Erg vervelend zo in het hoogseizoen.

Nou ja... Zoals ik al zei: door het (over het algemeen) lekkere weer en het binnenzwembad heeft Tygo zich prima vermaakt. Hierbij wat foto's:

Jeuj... ik ben er:

Kun je hier ook zand eten?

Hmmm smaakt niet zo lekker als ik dacht...

Ons stekkie:

's morgens mamma wakker maken:

En lekker vaak met water in een emmer spelen, samen met de badspeeltjes:

Ik heb mijn duim nog auw gedaan... tussen de emmer en het hensel gehad. Helemaal een scheur erin en een plakje vel eraf. Maar mamma troostte me heel lief, ging lekker knuffelen en plakte er een pleister op. Heel raar zo'n ding trouwens... Ook kreeg ik nog een lekker koekje voor de schrik.

Gelukkig was ik snel weer blij.

Toen het een dag niet zo mooi weer was ben ik nog in de oude vertrouwde ballenbak geweest, maar eerst met zo'n tafel gespeeld met allerlei leuke kralen erop in allerlei kleuren.

hee mam, mag ik hierin?

pfffff wel vermoeiend allemaal.

Pappa had een heel leuk koordje aan z'n zwembroek.

Ik heb ook uit een beker leren drinken:

Maar ik  knoei nog wel een beetje

Nog even wandelen achter mijn loopauto:

Nou mijn vakantie was top:

Maar pappa en mamma vonden het zo:

Ook heb ik leren lopen!!! Ja hoor, ik kan het al heel goed. Al soms wel 10 passen los. Mamma heeft  er een  filmpje van gemaakt en die zet ze morgen wel even op het forum, want pappa wil ook even achter de pc nu.

Groetjes van Tygo en van happyM

Nou, hyves werkte mee vanavond... hierbij het filpmje van mij dat ik een klein stukje los loop:

klik hier

Ik hoop dat het zo werkt, anders doe ik het even via een andere site (morgen)

Groetjesssss

Wat een ontzettende leuke foto's en kan zien dat heel de familie het naar zijn zin heeft gehad.

Liefs Ilse mv Danique

Ik schrik me rot!!
Wat is Tygo blond geworden zeg hahhahahaha!!!
Hij is bijna wit,.. de blondie!! Heel gaaf!

Maar ehm,.. welke camping ben je geweest dan? Kom namelijk (oorspronkelijk) uit Noord-Limburg. Jammer dat het er zo smerig was. Maar als je je kleine veel plezier ziet hebben is het halve leed al geleden, toch?

Foto's zien er ook weer goed uit en wat is Tygo toch een knap ventje! Gelukkig zal het hartje van mijn  kind niet breken

Esmé mv Kay

Wat een leuke foto's! En de pyjama van de Hema komt de bekend voor, haha. Jammer dat het zo tegenviel met de hygiëne en de andere gasten. Helaas weet je dat niet vooraf. Gelukkig hebben jullie wel goed weer gehad en heeft Tygo zich prima vermaakt.

Groetjes,
Nelly

Dat zag er gezellig uit! Wat een heerlijke smeerpoets!!

Groetjes, Marieke

Terug
Bovenaan