Terug van weggeweest (incl. foto's)

Hee Lillian... Yoëll??????

Kweet niet hoor, maar mijn zoontje is TYGO hahahaha

Erg leuke foto's! Jammer dat de camping zo tegenviel. Heb je inderdaad al een klacht ingediend? En knap hoor dat ie al loopt! Het is natuurlijk wel fijn dat Tygo het wel goed naar zijn zin heeft gehad. Dat maakt het dan nog wel een beetje goed, toch!

Groetjes,
mama van Tijs

Nou, ik heb een mondelinge klacht ingediend. Toen ik op één van die avonden Tygo in bad wilde doen, de babyroom een puinhoop was, de doucheslang miste en ik Tygo dus met zijn blote billen op de (niet echt schone) douche-vloer moest zetten, werd ik wel even heel boos ja. Ik kwam best kwaad bij de tent terug en hubbie vroeg wat er aan de hand was. Hij zei ook dat ik het maar moest melden. Ik ben direct naar de receptie gefietst (het zat nog lekker hoog, het vuurtje in mij was nog lekker aan het koken zeg maar), maar die was dicht. Het loket was wel open (voor kleine dingetjes/meldingen enzo). Ik heb daar om een klachtenformulier gevraagd, maar die hadden ze niet. De vrouw (die normaal ook bij de receptie staat) was heel vriendelijk en vroeg me wat er aan de hand was. Ik heb alles uitgelegd en ze heeft alles genoteerd. Naar die vermiste douche-slang in het baby-badje gingen ze direct de volgende ochtend kijken. Dus dat was wel weer een pluspuntje en de volgende avond zou er tussen 19:00 en 20:00 (de tijd dat er erg veel hangjeugd rondom en in de sanitaire gebouwen hing) extra controle komen. Ook in de gebouwen, want ik had gemeld dat ik ook twee keer een jonge knul ongegeneerd een damesdouche heb zien uitkomen waar nog een jonge meid onder de douche stond. Hij keek niet eens verschrikt toen hij mij zag. Ik wou bijna zeggen:"Nou, was het lekker"? De tweede keer liep er een jong ventje met twee jonge meiden de gezinsdouche in (drie douches in 1 cabine voor een moeder met één of twee kinderen die wel goed onder een douche kunnen staan. Zomaar, zonder blikken of blozen....

Nou ja, ik heb geen zin meer om me erover op te winden. Ik heb op het enquete-formulier bij de overige opmerkingen een heel verhaal geplaatst over mijn bevindingen van het sanitaire gebeuren op de camping. Wel een grappig detail. Er was een heel enquete-forumulier opgesteld, met van alles en nog wat, maar de toiletten/douchen/andere sanitaire voorzieningen stonden er helemaal niet op... hihihihi, nou bij mijn ingevulde formulier wel nu hahahaha.

Groetjes happyM.

Hey hallo,

Wat een geweldige foto's zeg! En wat kunnen die kleine schatjes genieten he, heerlijk! Maar wat een toestand op die camping, heel goed dat je bent gaan klagen (of het helpt??)

Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie

Terug
Bovenaan