Terug van weggeweest.....

Jullie zijn zo nieuwsgierig dat jullie helmaal vergeten dat Jojo zich in dit topic opnieuw voorstelt!!! Hahaha. Nee, echt waar. Er zijn waarschijnlijk meer mama's die Jojo nog "kennen" hoor.

(Toch wel leuk, een binnenpretje...)

Groetjes,
Nelly.

Jojo, van harte welkom terug! Leuk mannetje, jouw Owen en een erg originele naam. Veel plezier hier!!

Enne dames, ik zal jullie geheimpje niet verklappen hoor, en Nanda vást ook niet (die kan ook goed lezen)....... maar een beetje lezer heeft 'm echt wel door vrees ik (maar dat komt toch echt een beetje door jouw reactie Nelly)

Dat wilde ik dan toch nog maar even kwijt haha.

Groetjes
Susan

Tja Susan, niet helemaal subtiel van mij... Hahaha. Wie weet....

Groetjes,
Nelly.

welkom terug!!!!!!

enne je maakt ons idd wel erg nieuwsgierig...

liefs tobi

Hahahahaha, leuk zo'n grap. Alleen als iedereen alle verhaaltjes goed leest is het overduidelijk wat het geheimpje is. En dat heeft Nelly zelf gedaan....... Niks gezegd en dan had ook niemand wat gevraagd.........

Maareh, bedankt voor het welkom heten. Leuk om hier weer mee te typen en leuk dat jullie me nog kennen.
Tobi herinner ik me nog wel. De rest niet. Sorry..........
Nou, we gaan gewoon weer bijpraten hier en dan komt het misschien allemaal wel weer boven!

Groetjes Jojo

Ja hoor jullie geheim is veilig
(en dat van de 2006 moeders had ik idd ook al uitgevonden, maar geen tijd meer gehad om te reageren).

Welkom hier jojo!

Liefs Nanda

Hihi, toch wel grappig hoor. Natuurlijk ben ik er zelf over begonnen. Maakt verder ook niet zoveel meer uit hoor. Misschien  heb ik binnenkort een leuk nieuwtje...

Groetjes,
Nelly.

Hmmm dit haaaaaaat ik!!! Nu wil ik ooook graag weten wat jullie bedoelen want ik snap er echt helemaaaal niks van ...
Vertel vertel ...(als toch bijna iedereen het al weet...)

Haha oja jojo welkom terug!!

asjebliefffff  
Mag ik een gokje doen...ben je zwanger???
Of ga je trouwen??\
Oooffff je hebt het huis van Jojo gekocht??!!

ben helemaal niet nieuwschierig hoor...!!

Liefs lonneke

Terug
Bovenaan