Terugkijken

Dames,

Ik heb net het allereerste bericht gelezen op de mamaclub mrt 2010.
Jeetje, we waren allemaal nog ontzettend bang voor een miskraam. We leefden allemaal naar het moment dat die eerste 12 weken voorbij zouden zijn.

En zie nu! Over 3,5 maand is bijna iedereen wel mama.
We zijn in de afgelopen maanden een aantal mensen kwijt geraakt, waarbij het toch helaas mis ging. Maar er is een leuke vaste groep over gebleven.

De een heel; wat meer klachten dan de ander. De een heeft de kinderkamer al weken klaar, de ander moet nog beginnen. Hoe anders we ook zijn, en met dingen omgaan iedereen kan nog steeds al z'n verhalen kwijt. En das toch maar even super!

Iedereen heel veel succes met de laatste maanden. Ik kan niet wachten tot we de eerste berichten van geboortes hier kunnen lezen (maar aub wacht er voorlopig nog even mee!!)

Liefs,
Margreet

Wat een lief bericht van je Margreet!

Jij ook heel veel geluk en succes met het laatste stuk. Hopelijk regent het in maart hier kerngezonde baby's.

Groetjes, Marijne 24wk

Ik lees soms ook nog terug. Ik meldde me hier gelijk aan toen ik een postieve test had. Lijkt idd al weer een eeuwigheid geleden.
Ook toen ik zwanger was van mijn dochter 4 jaar geleden zat ik ook op de mamaclub van jongegezinnen.nl. Die groep was ook lang niet zo leuk als hier moet ik zeggen ;).
Ik vind het fijn om hier lief en leed te delen en ik hoop dat we straks na de bevalling allemaal mee vehuizen naar een maartbabyforum.

Liefs, Nicole 26w3d

PS Wij zijn nu dan ook eindelijk begonnen met de babykamer sinds gisteren!

Wat een onzettend leuk bericht van je magreet. Ik vind dat je ook helemaal gelijk hebt. Vind het ook super fijn hier op het forum.
Ik wens ook iedereen heel veel succes met de laatste maandjes en dat we straks allemaal een voorspoedige bevalling mogen hebben en allemaal ons hummeltje in de armen mogen houden.

Liefs marielle 25 w 1 d

Ik vind het ook een mooi bericht, zeker omdat 2009 nu ten einde loopt en dan is even terug kijken wel zo leuk (ik krijg er bijna tranen van mijn ogen, pfff)
Ik ben ook razendbenieuwd naar alle babynamen en bevallingsverhalen straks! Nog ff geduld...

liefs astrid

wat een lief bericht en een oppepper voor iedereen!!
ik wens jou en alle anderen ook nog een voorspoedige zwangerschap toe en kan ok niet wachten tot dat we de baby in de armen hebben.

liefs lenie

heel lief bericht!!!
ik kwam pas vrij laat hier terrecht..want toen ontdekte ik het pas,maar vind het ook fijn dat we hier allemaal ons ei kwijt kunnen en even lekker kunnen klagen,lachen en huilen samen!
iedereen leeft met elkaar mee,en als is het maar via een computer,toch doet het je goed!
ik kan ook haast niet wachten tot de eerste mensen bevallen en al die leuke bevallingsverhalen!
maar inderdaag daar moet iedereen nog even mee wachten!!! hihi

iedereen nog heel veel succes verder!!

Liefs Kim 27weken1dag

ja ik ben ook erg blij met forum,en ook ik kijk weleens terug,dan besef je weer hoe snel alles gaat!
Ik wens ook iedereen nog veel sucses met de laatse loodjes!
groetjes
27wk6dg

Terug
Bovenaan