Terugkijken

hoi,
ja het is geweldig dat er zo'n forum is!!! ook de contacten zijn erg leuk! tis inderdaad allemaal snel gegaan en het leek zo lang te duren allemaal en tis alweer bijna voorbij.
Ik wens ook iedereen succes met de laatste maanden en bevallingen:)

liefs Geanne 27wkn 1dg.

Ik heb idd het gevoel dat het allemaal zo snel gaat. Is nog als de dag van gisteren dat ik met 4,5 week zwanger de positieve test in mijn handen had! En volgens mij zat ik idd niet veel later op zwanger.nl. Vandaag een baby van 3 maanden in mijn armen gehad, da's toch wel bijzonder. Het is voor mij mijn eerste kindje en het gaat zo dan toch wel leven...
Heel apart dat ik over 3 maanden zelf zo'n kleintje van onszelf in mijn armen heb...

Iedereen heel veel succes met de laatste loodjes, die worden namelijk het zwaarst, als ik zie hoeveel extra kilo's ik nu al meesleep, wordt dat ook letterlijk bedoeld!

Veel liefs Linda, 27 weken en 3 dagen

Jaaa echt een fijn forum zo en dat we ook alles kwijt kunnen aan elkaar... niemand reageert raar op een onderwerp... dus we kunnen allemaal met een gerust hard de raarste dingen kwijt!! Doen we goed dames...

Nou ik wil ook ff iedereen succes wensen op de laatste maandjes... we zullen nu al wel allemaal dikbuik indiaantjes zijn!!...

En allemaal fijne feestdagen en een goed uiteinde alvast!!!

Groetjes Joyce 25,4 weken

T' gaat inderdaad allemaal veels te hard hoor!! Geniet met volle teugen en voel me ook toppie! Heerlijk dat je zo af en toe is je ei kwijt kan, al lees ik meer dan ik schrijf! Iedereen succes en hele fijne kerstdagen toegewenst!
Groetjes mamavanbijnatwee 27 wkn en 3dagen

Terug
Bovenaan