Terugplaatsing cryo

<p>Hoi </p><p>Ik heb een vraag ik krijg dit x een cryo terugplaatsing in natuurlijke cyclus maar ik maak me toch wel zorgen ik heb geen natuurlijke cyclus er zitten steeds paar dagen verschil tussen ik heb vorige week maandag de echo gehad en had al een follikel van 17 mm en  heb bloed geprikt daaruit   moes ik de dag erna pregnyl spuiten en nu krijg ik als  de cryo goed ondooid morgen de terugplaatsing maar ik heb al een paar dagen krampen ik ben bang dat de terugplaatsing telaat komt ik maak me zorgen erover </p>
 
Herkenbaar! Ik had ook een cryo-terugplaatsing in eigen cyclus. En met ovulatietesten in plaats van echo’s (was een studie). Toen ik de datum van de terugplaatsing hoorde dacht ik ook dat het veel te laat was. Maar ze hadden het toch goed getimed, want 2 weken later had ik een positieve test en onze zoon is inmiddels een half jaar. Dus het is zeker mogelijk! Succes en duimen maar!
 
Ik heb het zelfde gehad 5 dagen cryo blast terug geplaatst in eigen cyclus.. die buikpijn kan komen omdat je pregnyl heb gespoten had ik ook.. vertrouw op je lichaam.. bij mijn 6 december terug geplaatst en nu 10+2 zwanger ?.. veel succes ?
 
Ja het is gewoon erg die onzekerheid vooral omdat dit dezelfde krampen zijn als bij mijn menstruatie maar ik ben benieuwd dan zal ook zeker duimen op een goeie uitkomst 
 
Hoi Nathasja, Wat spannend! Ik krijg komende vrijdag voor het eerst een cryo tp. Verder nooit eerder een tp gehad of iets dergelijke. Ik moest ook de dag nadat mijn follikel 17 mm was spuiten en ook in mijn natuurlijke cyclus. Ben benieuwt hoe je terugplaatsing verloopt!  groetjes Babette
 
Hoi
Ik heb vandaag mijn terugplaatsing gehad was wel even spannend want mijn blaas was niet vol genoeg dus was ff zoeken maar hij zit op de goeie plek en nu wachten tot 3 februari 
O dat is voor jou dan ook erg spannend hopelijk gaat het bij jou ook goed dan 
 
Terug
Bovenaan