Terugplaatsing cryo

Hai Nathasja,
Hoe gaat het? Hier net de tp gehad. Het was een mooie blastocyste van 5 dagen. En we hebben er ook nog 2 in de vriezer. Van de tp verder niet veel last gehad. Ik mag 9-2 testen dus dat wordt Wachten en duimen. Ook voor jou natuurlijk ?
 
Hey babette
Ja hier gaat het goed ik heb alleen 2 dagen na de tp last gehad van mijn buik steken en pijn en hele lichte pijn aan mijn borsten alleende menstruatie krampen gaan maar niet wegmaar dat ken ook van de pregnyl zijn 
O dat is dus spannend bij jou en nu dat wachten dat is altijd zo lang ze zeggen wel je moet er niet teveel aan denken maar dat doe je toch automatisch haha o dan heb je hierna nog 2 kansen dat is wel fijn ik ben er helaas door heen ik had nog 1 cryo van poging 3 dus hierna moet ik als ik verder wil het zelf betalen 
 
 
Krampen en steken kan ook beteken dat het goed aan het innestelen is? En inderdaad je denkt er automatisch toch aan. Dit is onze eerste ronde ivf/icsi. Ons zoontje van bijna 3 heeft een stofwisselingsziekte en daarom hebben we gekozen voor pgd. Van de 3 embryootjes die we hadden voor testen kwamen ze ook nog alle 3 schoon terug. En nu dus hopen dat er eentje blijft plakken ?
 
Nou ik ben bang dat mijn laatste poging mislukt is heb sinds begin van de avond al heel licht bloedverlies en denk dat het doorzet tot mijn menstruatie baal er heel erg van 
 
Ja helaas wel ben vandaag ook bloed wezen prikken want dat moest en de uitslag was helaas negativ dus het is niet gelukt 
 
Terug
Bovenaan