terugplaatsing om half 1 vanmiddag

Hoi meiden

Ik zat enorm in spanning te wachten tot het half 10 zou zijn. Ik mocht dan bellen voor de uitslagen. Ik zat op de bank zowat te huilen van de spanning, mannetje is aan het thuiswerken, maar ook hij kwam tot niets.   Worden we gebeld om iets over 9en. Dat was het ziekenhuis met wat vraagjes. De vraag was hoeveel er ook al weer was afgesproken voor een terugplaatsing, want er waren 9 eitjes zeer goed doorgedeeld. Ik zei huilend van blijdschap 2.....
Meiden het gaat dan toch gebeuren. Ik ben erg blij. Niet slecht hè  voor iemand die 41 jaar is.

Liefs

Lydia

Ooohh Lydia

Wat goed!!!!!!!!! Ik zit gewoon met tranen in mijn ogen achter de computer. Zo ontzettend blij ben ik voor je!!!
Ik moest gewoon even inloggen om te kijken of je al nieuws had. Kei goed man!!!!!!!

Hier gaat om half 1 een kaarsje voor je branden en ik ga de komende weken flink duimen draaien voor je!!!!!

Heel veel succes!!
Liefs,
mama Peet

Ha lieve Lydia, wat een super de super de super nieuws zeg, ik zit hier echt met natte ogen! Meid, ik ga voor je duiimen dat ze blijven zitten.................wordt de rest ingevroren?

Heel veel succes en laat het een voorteken zijn voor ons allemaal!

Dikke kus en heel veel liefs van Pleun

Heyyyyy das goed nieuws!!!
ik heb ook 2 embryos vorige week laten terug plaatsen en zit nu in mijn wachtweken....dat is behoorlijk irritant.....je gaat je van alles in je hoofd halen....

ik zou zeggen doe het lekker rustig aan nadat ze teruggeplaatst zijn!!

Heel veel succes!!

xxx
FF

Hoi Lydia,

Hartstikke goed zeg!!!!! En nu duimen dat ze een lekker plekje bij je vinden!

Doe het lekker rustig aan vandaag en sterkte de komende 2 weekjes met het wachten.

Groetjes Belle

PS wat gaan ze met de andere 7 doen, kunnen ze die invriezen???

Terug
Bovenaan