terugplaatsing om half 1 vanmiddag

WAT FANTASTISCH!!!! 9 uitstekend doorgedeelde eitjes!!! 9 van de 13 gewoon! WAT EEN SUPERSCORE!!! Dit moet hem worden toch?

Nogmaals...we blijven voor jullie duimen!!

lfs ing

Hoi Lydia,

Wat goed zeg, 9 van de 13, dat is wel een topscore! En jij nog bang dat er helemaal geen embryo's zouden zijn.....nu heb je ineens keus genoeg! Ik hoop dat dit ook zal leiden tot een zwangerschap, want dat werd nou toch wel eens tijd vond ik zo! Heel veel sterkte en succes met je wachtweken.

Liefs, Anke

Hoi meiden

Wat een lieve reacties allemaal. Mijn man heeft ook alles gelezen en vind jullie top-meiden. De terugplaatsing is gedaan met een echo. Heel mooi om te zien hoe ze de luchtbelletjes netjes parkeren. Mijn blaas was vol en mocht naar de terugplaatsing naar de wc......... ohhhh wat lekker. Daarna hebben we een broodje gegeten in het Emasmus en toen weer naar huis. Hoe het afloopt met de andere 7 bevruchtje eitjes, konden ze nog niet zeggen. Ze laten ze nog een aantal dagen doordelen en als het dan nog goed is gaan de de vriezer in, maar dit horen we pas over een aantal weken.
Ik mocht vrijdag ook beginnen met de progestanbolletjes. Wat een ervaring. Ik reageer heftig op alle medicijnen en ik ben al een paar dagen moe en super ontspannen. Ik loop al een paar dagen te geinen en mijn man ligt dubbel. Je moet me eens zien. Ik lijk wel verslaafd aan spacecake.......peace man
Ik las gisteren de bijwerkingen. Ik zal voorlopig maar niet met de auto weggaan. hihihihihihi.......
Mannetje zorgt erg goed voor me. Een stukje wandelen gaat net, maar voor de rest ben ik een zandzak. Een zandzak met een opgeblazen buik (knoopje van mijn broek kan niet dicht), maar wel lekker ontspannen.

Liefs

Lydia

Terug
Bovenaan