Tess84

Hihi, nee hoor, hoofddorp heeft iets meer inwoners als 500/600. Het kerkgebouw is een omgebouwde landbouwschuur. Dus niet echt met glas-in-lood ramen enzo. Heel mooi verbouwd. (vrij modern), maar er passen dus veel mensen in.
Ik weet niet hoeveel inwoners, maar het is zo'n groeikern, dus er komen jaarlijks honderden woningen bij. Daarbij komen er ook heel veel mensen uit de omgeving (heemstede, haarlem, nieuw-vennep, lisse, katwijk)
En zeker niet heel hoofddorp is christelijk hoor. Hoofddorp is ook een bijelkaar geraapt zooitje mensen.
Hoofddorp ligt trouwens tegen schiphol aan. Is misschien een beetje ver om zomaar even langs te komen. Hoewel het misschien wel leuk is als uitje. Misschien een keer met Pasen ofzo. Of je neemt een keer de tweede dienst, die begint om 11.30 uur. Dan hoef je niet zo vroeg je bed uit.
Mocht je wél van plan zijn echt een keer te komen kijken dan laat je het wel even weten hè?!
Liesf Phira

@Daniëlle (de gelukkige): bedoel je Ger.Gem., of gewoon gereformeerd?
Ik kom zelf van oorsprong namelijk uit de Ger.gem, maar ben na m'n trouwen met m'n man meegegaan naar Hervormd.

@Phira: nee, is idd niet iets waar je meteen over begint, maar wel leuk om het er nu over te hebben!

Liefs Annemarie.

Hallo dames,
Had dus ook gedacht dat wij een van de weinige waren die
naar de kerk gaan (dacht alleen van jouw, Annemarie, dat je ook
naar de kerk ging).
Wij gaan ook naar de Hervormde kerk (pkn) en onze kids zijn dus
ook gedoopt.
Liefs Corine

Mamamiep, ik wist dat ook van jou! Maar hoe ik dat weet? Geen idee. Ooit een stukje over geschreven? Misschien gereageerd op mijn topic over dopen op het augustus-forum??
Groetjes Kirsten

Terug
Bovenaan