Hihi... hier ben ik weer es.
Was van de week bezig met een antwoord toen Finn het op z'n heupjes kreeg en ik moest gaan troosten.
Finn z'n verjaardagen waren erg leuk. Alleen was ie op de Grote Dag zelf ziek!! Hij was snipverkouden en had koorts. Doordat ik 'm regelmatig paracetamolletjes gaf heeft ie zowat de hele dag liggen slapen. En als ie wakker was lag ie te jammeren in m'n armen, het arme schaapje.
Verder gaat het nu weer prima met 'm. Hij heeft wat slaapstoornisjes gehad zullen we maar zeggen. Hij kon opeens niet meer zonder door mama gewiegt te worden in slaap vallen. En als ie 's nachts wakker werd dus het zelfde geëmmer. Van de week was het hoogtepunt bereikt en wilde ie zelfs overdag niet meer slapen.
We zijn vorige week van donderdag tot zondag naar Schiermonnikoog geweest en daardoor heb ik maar slecht geslapen. Verder was het er heerlijk en hebben we alle vier genoten. Het was zalig weer en we hebben lekker met Juli gefietst. We hadden zo'n tandemfiets gehuurd waar Juli voorop zelf mee kon fietsen. Geweldig!
Maar nu opeens slaapt ie weer als een roosje. Rare jongens die kindjes.
Verder tijgert ie (nouja, hij slingert meer als een slang over de grond) als een bezetene, hij kan zwaaien, als je vraagt "hoe groot wordt Finn" gooit ie z'n armpjes in de lucht en is nog steeds een heerlijk vrolijk ventje.
En hoe gaat het daar in het Haagse?? Zag je mozaik-foto. Prachtig joh!
Da's nog es een mooi kado.
Liefs,
Tessie