Tessie, hoe was het feestje van Finn?

Dat valt reuze mee joh; De snelste route
van Den Haag naar Zundert

over 90,4 km
in ongeveer 1 uur.
Date maken? Op een maandag of donderdag na de spits aub.

Gezellig hoor.
Ik ben woensdag en donderdag vrij, dus dan kom je maar.

M'n oma heeft in Scheveningen gewoont (het was een viswijf), en m'n ouders komen allebei uit de buurt van Den Haag, dus ik denk dat we geen taalbarriere zullen hebben.

Wil ook best een keertje jou kant op komen, maar dan kan het alleen in het weekend aangezien m'n moppie al naar de Basisschool gaat en woensdag pas om 12.30 uur uit is.

Ik hoor het wel. Lijkt me errug leuk je es in het geheel te zien en niet alleen een platte buik in het zwembad, haha.

Liefs,

Tessie

Ola, zit met de agenda op schoot: een donderdag?
Dan wordt het as. of vanaf 4 oktober.... lijkt net of ik het druk heb ...

Zal ik een plaatje de moi plaatsen of haal ik je dan uit de spanning, whoeaaaaa

...ik doe het gewoon:

We gingen zo hard dat ie niet scherp is geworden...

Dat ik zo laat reageer heeft niks te maken met dat ik van m'n stoel ben gevallen van zoveel openbarenheid, haha.

Wat een leuke en inderdaad wazige foto. Ik zou je nog niet herkennen van de foto als je vlak voor me stond, hihi.

4 oktober kan ik, of eerder gezegd Finn kan  niet, want dan moet ie  naar het CB  voor  prik nummer zoveel. We moeten er om 13.50 uur zijn. Net zo'n  rottijd dus.

Kan je de week  daarop toevallig??  

Toedelssss....

Tessie

ohw, gelukkig, ik dacht al dat je zo geschrokken was dat je niet meer durfte te reageren. JA, 11 OKTOBER STAAT IN MIJN AGENDA!!! Heb je ruim de tijd om aan het idee te wennen, haha...

Ooohhh... hebben we nu echt een date?!
Ik hoop toch echt dat je geen enge kale vent bent met een pitbull die Stijn heet.... haha.

Liefs,

Tessie

Terug
Bovenaan